si konecne zvladol kalibraciu PM? :)
24.11.2019 - 21:32:03
00
Práve že nie. Jak na potvoru práve dnes odišla. Duri ak by si chcel nazbierat 1074 bodov by si sa musel kusnut 5 hodín pri 182 bpm. :D Po dvoch hodinách by ta prešla chut sledovat výkon. Ani na bicykli by si sa neudržal nie že by si ešte dovidel na budík. :D

Dnes zaujímavý segment. 2 hodiny 95 % z bpm. max.

Prílohy:

2 hodiny - 95 % z bpm. max..PNG
2 hodiny - 95 % z bpm. max..PNG 84.66 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473

24.11.2019 - 21:34:21
00
2 hodiny 171 bpm pri 165 LTHR. sice tomu nerozumiem ale uvedomujes si ze len potvrdzujes co som ti vravel pred 2ma mesiacmi? ;)

hlavne je ze si sa kusol 2,2w/kg...
24.11.2019 - 23:53:34
03
Nič nové, že tomu nerozumieš. Už ani nevieš čo hovoríš. Sám si mi vypočítal LTHR 169, potom si povedal, že to môže byť aj viac. Nenalieval ti Joko náhodou čistého vína ? :D

https://www.strava.com/athletes/20576473

25.11.2019 - 00:00:20
00
kto tu tvrdil ze ma LTHR 165? a ani nahodou priznat ze je to viac lebo chlapec z bratislavy to napisal tak to nemoze byt pravda?

mimochodom ako som sem daval uz parkrat ten model je zly uz len z toho dovodu ze ignoruje zatazove zony. takze uprimne ta tisicka nie je velmi ohurujuca. najma pri intensity 71% ;)

brezno mas porovnatelnu streku s porovnatelnou intensity s polovicnym effortom kde si mal "rozdrbany chrbat"...

a sakra dobre mienena rada. ak ti bez racionalneho vysvetlenia este takto zasadne stupol priemerny tep pri zasadnom poklese vykonu utekaj k doktorovi. bohuzial su pani ktori si boli sebou prilis isti a uz nemozu priznat ze k tomu doktorovi naozaj mali ist...

Prílohy:

brezno_.JPG
brezno_.JPG 111.88 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil stax dňa 25.11.2019 - 00:19:24, celkovo upravené 1 krát.

25.11.2019 - 00:05:05
02
LTHR je odhadnutá chobotina. Maximálny pulz, priemerný pulz počas tréningu, doba trvania tréningu sú reálne namerané údaje. Preto aj strava najnovšie začala používat objektívnejšie skóre - Relative Effort.

https://www.strava.com/athletes/20576473

25.11.2019 - 00:19:09
00
Objektivnejsie skore ktore nezohladnuje zatazove zony a teda uplne ignoruje trenovanost. ok :)
25.11.2019 - 00:27:59
00
Duri duri. Kazdy nema merac vykonu a strava potrebuje zarobit. Milionom hobikov staci manazovanie treningu podla pulzov. Samozrejme ze dalsi level je manazovanie vykonom.

https://www.strava.com/athletes/20576473

25.11.2019 - 00:55:05
00
@stax Relative effort je super vec. Pre cloveka, ktoremu je jasne ako to pouzit. Jeho hlavnym zmyslom je porovnavat svoje vykony medzi sebou, kedy je uplne jedno z akych zon sa to rata, ved tvoje zony sa tak rychlo nemenia aby to nejako kazilo udaje. Cize ti moze byt jedno ako velke ci male cisla ti hadze, vies porovnat ktory vykon ta stal kolko sil (samozrejme do urcitej miery ze ano, ved HR neovplyvnuje len vykon ale dalsich x veci).

Problem nastava ked sa chces porovnavat s inymi ludmi. Vtedy uz treba mat nastavene vlastne HR zony a ano, ked si ich nastavis, Relative Effort rata z nich. Priamo na Strave mas taketo vety:
your values are personalized to your own heart rate zones so you can even compare with other athletes
If you and a friend both ran your hardest 10K effort, your Relative Efforts would be similar even if your finishing times are different. Similarly, if you rode a bike as hard as you could for the same amount of time, your Relative Effort would be comparable.
Odkaz - https://support.strava.com/hc/en-us/articles/360000197364-Relative-Effort-Summit-?mobile_site=true

Co ivan uplne ignoruje, lebo radsej si hladka ego svojimi cislami z Relative Effort akoby to chcel mat dobre nastavene ... za mna jeho vec, nech si robi co chce.

Len info pre vsetkych ostatnych, toto normalne znamena ze ma clovek vysoke cisla (nie to ze je super ako tu prezentuje ivan) - Above range: Higher than your average amount of activity. This may signal that you are increasing your efforts too quickly and potentially increasing your risk of injury or overtraining.
25.11.2019 - 08:22:13
07
Co chces nastavovat na 93 % z max pulzu ? Ake zlé zóny ? Snad nechceš povedat že je to Z 3 pulzov. Z 4 je potom kolko ? 100 % z max. ? :D To že sa dá vydrzat 5 hodin pri 93 % z max.podla hovori len o tom že trenovat podla pulzov je chobotina. Vrátane tych stravovych, trainingpeaks, ... pulzovych zon.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 25.11.2019 - 09:18:29, celkovo upravené 1 krát.

25.11.2019 - 09:09:46
00
MichalJ napísal:
Problem nastava ked sa chces porovnavat s inymi ludmi. Vtedy uz treba mat nastavene vlastne HR zony a ano, ked si ich nastavis, Relative Effort rata z nich. Priamo na Strave mas taketo vety:
your values are personalized to your own heart rate zones so you can even compare with other athletes
If you and a friend both ran your hardest 10K effort, your Relative Efforts would be similar even if your finishing times are different. Similarly, if you rode a bike as hard as you could for the same amount of time, your Relative Effort would be comparable.
Odkaz - https://support.strava.com/hc/en-us/articles/360000197364-Relative-Effort-Summit-?mobile_site=true



:D :D :D toto som nevedel. som zvedavy ci si fesacik nechal tie default zony co by vysvetlovalo tie prehnane cisla.

s tym prvym odsekom co som vymazal uplny suhlas.
25.11.2019 - 09:16:17
00
Fesacikovia - Greipel, ... mozu dlabat vase stravove, trainingpeaks pulzové zony. Ked maju wattmetre. :D

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 25.11.2019 - 09:28:47, celkovo upravené 1 krát.

25.11.2019 - 09:21:05
01
hehe pekne. krasne plynulo od jednej metodiky k druhej...
25.11.2019 - 09:28:36
00
Aky prechod od metodiky ? V zivote som netrenoval podla pulzov. Zaplatil som 8 euro aby som zistil co je nove v tom baliku a trocha sa hram s cervenymi bodmi. Tot vsjo k pulzom.

https://www.strava.com/athletes/20576473

25.11.2019 - 09:33:02
00
ivan napísal:
V zivote som netrenoval podla pulzov.


ivan napísal:
Nejaký treshold HR mám u prdele. Zaujímajú ma percentá z maximálneho pulzu. Ak idem na 70 % je to veget. Ak idem na 88 - 90 % tak viem že si dávam do tela. Rovnako ako ty, každý. A v tom výjazde si pozri neskreslené 30 - 20 minútové výkony v segmentoch do kopcov. 2 a pol hodiny výkonom 3,2 W/kg. A hodiny rovín tiež neboli pri 150 wattoch ale pri 88% max. pulzu. s relatívne slušným výkonom na dobu nejakých 5 hodín - rovinaté úseky.


som ta odhadoval na 5 mesiacov kym ta max pulz prejde a ono to bolo len 22 hodin :D
25.11.2019 - 09:36:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up