Skoro. Takmer ideálne podmienky - prázdne cesty, ticho, žiadne horúčavy. Až na 15 minút jazdy v hmle pri Plavči a o 5 km dalej jeden asi 10 metrový úsek asi centimetrovej vody pretekajúcej cez cestu po búrkach deň predtým.

https://www.strava.com/athletes/20576473

19.08.2021 - 03:31:39
00
Dnes 3 hodiny 2 minúty, P 241 W, garminom vyrátaná VO2max. 55 ml/min/kg, po očkovaní spred troch mesiacov to ide postupne opäť hore

Prílohy:

3 hodiny a 2 minúty, P 241 W.PNG
3 hodiny a 2 minúty, P 241 W.PNG 149.03 KiB thumb_up0thumb_down

4. september 2021.PNG
4. september 2021.PNG 164.23 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473

04.09.2021 - 21:51:26
03
Veľmi pekný výkon zvlášť vzhľadom na vek. :) Snáď sa aj mne podarí udržať zdravie čo možno najdlhšie. Trénuješ pre nejaký konkrétny cieľ? Alebo ťa len proste samotný tréning baví. Lebo tvoje tréningy sú dosť špecifické a popravde si jediný koho vidím trénovať týmto štýlom. Časovka od štartu až po cieľ a udržať čo najvyšší výkon. Nič proti tomu nemám len ma to zaujíma keďže ja si to neviem predstaviť jazdiť hornú Z3 podľa výkonu nonstop a držať až kým ma nevypne :D Ja osobne volím radšej klasický spôsob tréningu v intervaloch. Za mňa rozhodne omnoho zábavnejšie - Ale chápem že nie každý to tak má ;) Taktiež každý koho poznám a viem že trénuje tak jazdí v intervaloch. Podobne trénujú aj profíci. Preto ma tiež zaujíma či tvoj systém máš od niekoho odsledovaný resp. či je cielený na nejakú konkrétnu ultra časovku.
04.09.2021 - 23:44:30
00
Dík. Dnes to celkom rýchlo zbehlo. :D Vďaka viac ako šesť hodinovému tréningu cez 200 W pred dva a pol týždňami. Dosť ma posunul. Tri hodiny väčším výkonom sa potom nezdajú až také dlhé. Toto sú také udržiavacie tréningy keby som náhodou mal zas chuť pretekať. S podobným výkonom keby že dám dole váhu zas na 68 kilo teda o nejakých 7 - 8 kilo - ako pred piatimi rokmi tak by to bolo o 2 roky v mojej kategórii /nad 60 rokov/ celkom zaujímavé. Aj bez intervalov. Takéto skôr časovkárske tréningy ma celkom bavia. A dajú sa z nich jazdiť aj cestné preteky. V takýchto tréningoch síce nie je veľký rozdiel medzi priemerným a normalizovaným výkonom ale pri pomerne veľkom priemernom dvojhodinovom výkone /priemerná doba preteku/ takmer 4 W/kg - pri váhe 68 kilo s priemerným výkonom 260 W je aj normalizovaný už 265 W čo v cestných pretekoch stačí.

https://www.strava.com/athletes/20576473

05.09.2021 - 00:03:12
01
Vďaka za objasnenie. Nad 60r. tie čísla sú viac než parádne dovolím si tvrdiť. Osobne si síce myslím že intervalový tréning v prahovej zóne by bol možno trošku efektívnejší no pokiaľ človeka takýto spôsob baví viac a ešte aj funguje tak sa nie je o čom baviť. :) Ja to mám totiž podobne. Tiež idem radšej na 7-10h výlet kde si v každom kopci idem Z3 a po rovinkách Z2 ako krátke 2h. výjazdy kde v podstate len trénujem a idem Z4 intervaly. Človeku to pekne ubieha, zároveň viac prejde atď... A tiež ma to dosť posunulo. Takže prajem nech to šlape aj naďalej ;) Zase raz dôkaz toho že vek je len číslo a to v akom stave sa človek v starobe nachádza je len obraz toho ako sa o seba celý život staral ;)
05.09.2021 - 11:05:45
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up