Ja mam 100 až 110....

Inak ty Viking ty sa musis furt ozvať?? Inak tak 3 roky dozadu som písal, že mám kadenciu 80 až 90 a to ma tu išli všetci ukamenovat, že to je strašne málo heh si seriete do úst tu
03.11.2017 - 20:29:28
00
GZA: ja mám iba jeden prevod, keďže je to stacionárny bicykel :-) kedysi som jazdil aj 100-105 ale teraz mi nejak nevhovuje, nejak pri tom cítim kolená, ale snažím sa ju postupne zvyšovať, no na 370W keď mám dať 95 tak mám dosť zatiaľ :-)
03.11.2017 - 20:37:05
00
GZA napísal:
Ja mam 100 až 110....

Inak ty Viking ty sa musis furt ozvať?? Inak tak 3 roky dozadu som písal, že mám kadenciu 80 až 90 a to ma tu išli všetci ukamenovat, že to je strašne málo heh si seriete do úst tu

pohodicka, ked ti to tak pasuje tak je to ok. Okolo 90 je to v pohode

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

03.11.2017 - 20:41:42
00
ivan napísal:
Tak to by si mne /a ostatným 422 ľuďom/ tým 5 minútovým intervalom - 4,7 Wkg dal na tomto segmente
https://www.strava.com/segments/6033661?filter=overall
nejakých 10 sekúnd. :y:


Mozno a mozno nie😀
03.11.2017 - 23:15:31
00
Dnes sa mi ale vobec nechcelo vysadnut na bike ? asi ze vcera som mal volny den
03.11.2017 - 23:18:10
00
dnes bola trenerka mila. ked zistial ze dnes je 5ty den treningu po sebe tak mi odpustila intervaly a stacila jej vytrvalost :)
03.11.2017 - 23:24:06
02
Dvojzmyselne :)
04.11.2017 - 10:04:54
00
Dnešný tréning - na ceste - intervalový - 1 x 121 minút - 210 W /stravových/.
https://www.strava.com/activities/1262535705

https://www.strava.com/athletes/20576473

05.11.2017 - 16:17:50
00
Len tak pre zaujímavosť, aj keď je to trochu OT v tomto vlákne http://www.proefekt.sk/clanky/citat/struktura-sportoveho-vykonu-v-cestnej-cyklistike-v-discipline-casovka-jednotlivcov-
06.11.2017 - 12:42:52
01
Chlapi, čo poviete na tento tréningový plán? https://www.bicycling.com/sites/default/files/uploads/40K_TRAINING_PLAN.pdf
07.11.2017 - 13:43:57
00
ak ti ide vyslovene o casovku (snad si ta s niekym nepletiem) a chces si zobrat k srdcu link ktory si sem dal z proefektu tak ti tam chyba posilka/hruba sila na absolutne watty inak ten trening je o tom co pisu v popise a zameriava sa na prvu faktorovu uroven z linku z proefektu. na druhej strane ak nie si zvyknuty na zataz 5x do tyzdna tak mam miernu obamu ze intervaly 4x do tyzdna + 1 jazda navyse ta odrovnaju tak ze v maji nebudes chciet vidiet bicykel ani na obrazku...
07.11.2017 - 14:07:45
00
Áno, ide mi o časovku, ale nie 40K. Súhlasím s tebou. Rozmýšľam, že by som to zobral ako nejaký základ a trochu zmiernil, lebo aj mne sa zdá, že je to dosť masaker. 5krát do týždňa jazdím, ale nie intervaly.
07.11.2017 - 14:13:58
01
Dnešná aktivita: 10min 120W 85rpm, 10 min 145W 95rpm toto na rozohriatie, 8min 278-281W 95-96rpm max tep 161, 8min 125W 90-95rpm, 8 min 297-301W 95-96rpm max tep 166, 8min 125W 90-95rpm, 8min 313-317W 94-96rpm max tep 174, 20min vyjazdenie pri 100-125W 85-95rpm, medzi prvým a druhým a druhým a tretím intervalom som vypil po cca 2 deci izotoňáku.
07.11.2017 - 21:19:42
00
Jazdim na trenazeri nieco podobne len zatial iba podla tepov a fazy zvolnenia mam kratsie. Watmeter mam niekde na ceste z DE ku mne. Trenningy mi robi brat ktory sa aj tym zivi.
Priklad:
1-Ramp up in 4 steps
Work: 3 min @ 107 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
Work: 3 min @ 112 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
Work: 3 min @ 115 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
Work: 3 min @ 120 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
2-Repeat 2 times
Hard
Work: 3 min @ 132 bpm (Zone 2: Aerobic, 121-134 bpm)
Harder
Work: 3 min @ 141 bpm (Zone 4: SubThreshold, 141-149 bpm)
3-Easy
Recovery: 3 min @ 112 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
4-Repeat 5 times
Hard
Work: 5 min @ 131 bpm (Zone 2: Aerobic, 121-134 bpm)
Easy
Recovery: 2 min @ 112 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
5-Ramp down in 4 steps
Work: 2 min @ 131 bpm (Zone 2: Aerobic, 121-134 bpm)
Work: 2 min @ 120 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
Work: 2 min @ 112 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)
Work: 2 min @ 103 bpm (Zone 1: Recovery, 0-120 bpm)

Je to skopirovane z Trainng Peaks cez ktory mi brat robi trenningy aj ma kontroluje. Nezameriavam sa vylucne na bike, ale aj beham plavam a teraz aj cvicim
08.11.2017 - 10:55:28
00
Moj vcerajsi bol na smart trenazeri + testujem apku sufferfest.
Pre istotu sa mi nechcel sparovat senzor kadencie a sufferfest nevie mat pripojene naraz wattmeter aj trenazer...

Prílohy:

sufferfest-interval-speed.jpg
sufferfest-interval-speed.jpg 42.27 KiB thumb_up0thumb_down

08.11.2017 - 11:06:51
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up