ked uz sa riesili w/kg, zaujimave video od gcn s pre mna zaujimavym zaverom - nie je 4,7w/kg ako 4,7w/kg :)
https://www.youtube.com/watch?v=5DRQwKREgvI
26.04.2016 - 09:41:40
00
Nevidel som video, ale mas pravdu. 4,7w/kg dajme tomu pri 80kilach je v drvivej vacsine pripadov lepsich ako 4,7w/kg pri 65kg.
26.04.2016 - 14:52:43
00
na rovinach urcite, otazka je od akeho sklonu a v akej dlzke kopca sa to preklapa v prospech lahsich vah
26.04.2016 - 15:11:08
00
Môžeme to nejako otestovať, ja poskytnem tú ťažšiu verziu 85kg :)
26.04.2016 - 15:57:42
01
noo podla mna otazka je, v akom sklone kopca sa lahsie vahy vyrovnavaju tazsim. lebo tusim az do 8 ci 10% ma tazsia vaha navrh pri rovnakom pomere w/kg pri stale rychlosti. Acceleracie mozu byt ine, minule som si to na bikecalculator ci kde modeloval a vyslo mi, ze je vyhodnejsie mat napr 4.7w/kg pri 80 kg ako napriklad pri 70 alebo 65. Lebo vyhoda na rovina a malicka vyhoda dokonca v kopci. W/kg pomer nepusti ale vyssie absolutne watty pomahaju pri vyssej vahe prekonat aero odpor pri nizsom % sklone stupania a preto rychlost by podla modelu mala byt marginalne vyssia (dajme tomu ze 0,2 kmh pri 7% v prospech vyssej vahy). Ale mozem sa mylit :)
26.04.2016 - 17:15:06
01
a dalsia zabavna (laboratorna) otazka je pri akom vykone/kg zacina byt vaha limitujuca kedze niekde ten limit byt musi vzhladom na vahu u Froome/Contador/Wiggins/Andy Schleck/Quintana/Nibali a nikto v kategorii 80kg+ pri favoritoch na vitazstvo grand tour...
26.04.2016 - 17:28:27
00
prioritne asi tak nejde ani o sklon ale ako o dĺžku pri danom sklone, jasné že od nejakej dĺžky sekne skôr tým čo tam ťahajú viac kg.. preto aj keď je nejaký dojazd na brdek tak sa vždy špekuluje či to je ešte alebo nie je pre špurtérov.. inak na slovensku je najlepšie mať špecifikáciu klasikára, ako vrchár sa tu moc neuplatníš, etapáky sa tu nejazdia (okolo slovenska nepočítam) a tých pretekov kde je dojazd na kopci je minimum... inak ja s mojimi 64 kg mám aj celkom slušnú rovinatú časovku... tak isto ako napríklad contador a podobní vrchári majú slušné časovky..
26.04.2016 - 19:17:03
02
ako klasikar by som v nasom okoli uvazoval nad puncherom ako klasikarom...
musi ist aj o sklon+dlzku+hmotnost= staci sa pozriet kto chodi a nechodi na ardeny a tam je aj odpoved
27.04.2016 - 20:27:34
00
Treningovi maniaci s powermetrami, skuste tuto novu sluzbu - https://www.xertonline.com. Pomocou pokrocilych algoritmov by to malo z vasich jazd vypocitat celu vykonovu krivku, vratane prahovej hodnoty (FTP). Sice som si nikdy poriadny test FTP nerobil, to co mi to vyplulo sa mi zda hodne vysoke.
01.05.2016 - 16:19:52
00
Mne to vyšlo práveže menej ale iba v rozmedzí 10 wattov, čo môže byť zapríčinené, že som s wattmetrom šiel naozaj naplno až dnes :-)
01.05.2016 - 20:28:23
00
Tym,ktori si varia sami,odporucam Training bible od Joe Friel-a.uzasny navod na poskladanie si specifickeho planu.
01.05.2016 - 20:44:20
03
whitemamut napísal:
Mne to vyšlo práveže menej ale iba v rozmedzí 10 wattov, čo môže byť zapríčinené, že som s wattmetrom šiel naozaj naplno až dnes :-)


v Krupine? tam sa mi dnes darilo aj bez wattmetru, trénera a bez mechaničáku som bol aj pred karasom :D inak prečo vy juniori jazdíte tak premotivovane? (nemyslím teraz konkrétne tebe, nepoznám ťa) ale všeobecne sa zbytočne tlačíte aj keď si to situácia vôbec nevyžaduje a sú z toho zbytočné kolízie a pády, ako aj dnes keď to zahučalo hneď v provom kole v tom stúpaní.. neber to hlavne nejak útočne, len sa pýtam, že či sú na vás nejaké tlaky na výsledok atď.. ale klobúk dolu akú máte výkonnosť a čo všetko dokážete utočiť na tých malých prevodoch, dnes som šiel hrubo cez 60 dosť veľký kus do cieľa s takým papierovým maďarským j. a furt zamnou dokázal visieť :)
01.05.2016 - 20:56:14
00
V Krupine ;) Aj som za tebou ťahal pomerne dlho v prvom kole čo si ťahal špicu... Keď to zahučalo som bol našťastie vpredu. No maximálnu kadenciu som mal dnes 166 čo som dole prvým kopcom doháňal balík, je to také no, trochu utočené :-D
No a na tú premotivovanosť sa ma nepýtaj, toto bola moja prvá cesta, celkom zážitok... Ale celkovo aj na MTB, je tá juniorská bezhlavosť a nevyjazdenosť vcelku cítiť oproti mužom.
01.05.2016 - 21:08:18
00
no ja som bol vtedy tesne pred nimi, už som len čakal, že kedy aj do mňa ktosi vletí, potom som radšej šiel tú špicu ťahať :) ono je to zrejme o jedincoch, ale nerobia vám dobrú povesť, celkovo to asi nie je moc šťastné riešenie dávať vás s nami jazdiť, aj kvôli tomu hendikepu s prevodmi. ale tak to my neovplyvníme :)
01.05.2016 - 21:14:25
00
Mne sa to práveže celkom páčilo, chalani hovoria, že s mužmi je to také kludnejšie. A hlavne nebyť jedného s poriadnym prevodom, tak to na začiatku druhého kola môžem zabaliť. Som tam vial medzi mechaničákmi asi 10minút kým má nevytiahol :-)
01.05.2016 - 21:16:59
00
keyboard_arrow_up