Dobrá diskusia je tam v komentoch. Tu je ešte fajny, miestami vtipný seminár https://www.youtube.com/watch?v=eBrN4B0O4p4, na YT je pár prednášok k tréningu od Joe Friela a veľa informácií je aj na jeho blogu: http://www.joefrielsblog.com/ Ultimatívny nástroj na analýzu je momentálne asi WKO4, zatiaľ mi stačí TP. Inak je dobré nástroje má aj Golden Cheetah a je zadarmo.

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma

12.03.2017 - 18:57:06
00
Nasiel som vypocet, na to aky vykon treba pri urcitej rychlosti do kopca. Tento web je genialny :D Takze ak chcete niekoho porazit v kopci a mate powermeter, tento web vam vypocita, aky priemerny vykon bude na to potrebny... A je to dost presne (hral som sa s mojimi udajmi zo segmentov na Strave a tie hodnoty su takmer totozne... wtf :) )

https://www.gribble.org/cycling/power_v_speed.html

Obycajny clovek vie co sa oplati, vzneseny vie, co je dobre (Konfucius)

13.03.2017 - 19:21:09
01
Pouzivate niekto today's plan? Myslim v rezime ked vam to aj naplanuje treningy. Ak hej aka je tvoja skusenost. Mate dake ine odporucania?

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

15.03.2017 - 09:49:05
00
Používam TrainerRoad a Training Peaks. TR je super či už tie tréningy robíš na trenažéri alebo niečo sa dá urobiť aj vonku. Today's plan nemám skúsenosť.

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma

15.03.2017 - 09:54:40
00
Vdaka za info, trainerroad je uz podla nazvu asi viac orientovany na cestu ci sa tam da dako zvolit o aky trening mas zaujem?

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

15.03.2017 - 10:10:57
00
Okrem Garmin Connect, pouzivam aj Stravu a od noveho roku aj Training Peaks. Ten koli tomu ze mi coach cez TP planuje trenningy (ma plnu verziu lebo sa tym zivy) a ja sa ich snazim plnit. Aj mobilnu aplikaciu maju dobru. Vid dnesny trenning a prehlad upynulych trenningov. Cervene- nesplnene,zelene-splnene, zlte-prekrocene

Prílohy:

Komentár súboru: dnesny trenning-plavanie
TP.PNG
TP.PNG 278.47 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: prehlad tyzdnovy
TP tyzdne.PNG
TP tyzdne.PNG 272.99 KiB thumb_up0thumb_down

15.03.2017 - 10:46:35
01
mishox napísal:
Vdaka za info, trainerroad je uz podla nazvu asi viac orientovany na cestu ci sa tam da dako zvolit o aky trening mas zaujem?

Hej, dajú sa tam vybrať plány na cestu aj do terénu. Rozdelené je to podľa fází na Base, Build, Speciality a tiež podľa časových možností a TSS na Low, Mid, High volume. Tým, že už to dlhšie používam tak je tam taká možnosť že niekomu dať mesiac free na vyskúšanie. Keby si chcel, pošli mi tvoje meno a email.
Teraz som na to kukal a vidím, že trom ľuďom môžem dať mesiac zadarmo, tak keby ešte niekto chcel.

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma

15.03.2017 - 12:59:22
01
TR je na mesiac zadarmo. Staci sa zaregistrovat a zaplatit :)) a do mesiaca sa to da zrusit a prachy pridu spat. TR ma aj triatlonove plany :)

TP vyzera fajn, len zial moji treneri su old-school, takze vsetko sa riesi priamo na treningu, takze nieco take by som ani nevyuzil. Snad raz aj strava nieco take bude podporovat...

https://www.strava.com/athletes/rpriesol

15.03.2017 - 14:27:02
01
tiez odporucam aktivovat si premium stravu na mesiac zadarmo (idealne hned vypnut automaticku platbu) a prezriet si ich treningove plany. okrem toho ze maju hlavu a patu a so zakladmi v uzivani google/aspon trochu zvladnutu teoriu ktoru ponuka GCN na youtube sa s nimi da zostavit pekny plan sa daju aj prekopirovat do wordu takze sa k tymto planom da vratit aj po vyprsani premimium...
15.03.2017 - 18:23:41
03
Ahojte. Vie mi niekto erudovaný vysvetliť jednotlivé údaje?

Prílohy:

Screenshot_2017-03-22-18-37-59.png
Screenshot_2017-03-22-18-37-59.png 264.73 KiB thumb_up0thumb_down

22.03.2017 - 19:51:29
00
P.S. tú maximálku si nevšímajte, aj kadenciu mi v tom čase dalo 245.
22.03.2017 - 19:53:25
00
Tak, maximálka je blbosť to si nevšímame:)

NP-výkon, ktorý v podstate eliminuje výkyvy. V prepočte výkon, ktorý by si bol schopný ísť celý tréning konštantne.

IF- %NP voči FTP (cez 1 povedzme kritaky, casovky, su tabuľky)

TSS-Training Stress Score. 1h na FTP=100TSS, veľmi dobrý tréningový poradca aby si to neprešvihol.

Ak je treba tak aj FTP=Functional threshold power-výkon, ktorý si schopný držať hodinu, v podstate približný, u nás používanému anaerobnemu prahu.


Ak bude treba nieco viac vysvetliť, poradiť, kľudne píš ;)

https://www.strava.com/athletes/10195730

22.03.2017 - 21:47:58
01
Poradte jakých údajov sa mám držať vychadzat pri jazde.Intensity Intensity Factor® (IF®)*Normalized Power® (NP®)*
Výkon v % FTP,Training Stress Score® (TSS®)*
.Čo je podstatné mať navolene na obrazovke s tých udajov okrem TF ,kadencie atď.Napriklad pri 1-2hod jazde rovina kopec záťaž.Alebo je to úplne jedno a držať sa len TF.Mam Rox 11 a tých udajov je tam dosť.
30.03.2017 - 20:08:31
00
A máš wattmeter?

https://www.strava.com/athletes/10195730

30.03.2017 - 20:11:02
00
Tak ja najviac pozerám na 3 sekundový priemerný výkon a potom klasika, vzdialenosť, hodiny, kadencia, rýchlosť... Na intervaly mám osobitnú obrazovku s 3 s avg. výkon, lap time a počet okruhov.

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma

30.03.2017 - 20:23:37
00
keyboard_arrow_up