Alebo daj bicykel na plece, bež s ním do kopca a za chvílu si tam. Na kopci. Samozrejme musíš mať pr ito m batoh na chrbte. A najlepšie by bolo keby s ito celé vybehla v zelenom oblečení.

https://www.strava.com/athletes/20576473

28.04.2019 - 22:06:52
00
Veru tak .. na behanie do kopca s batohom by si si musel graf vyrazne prekreslit, ten sucasny by nevladal :) .. na druhej strane, lahsie by sa reguloval vykon, stacilo by z batoha postupne vyhadzovat jednowattovky.

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

28.04.2019 - 23:43:31
00
matej.burian1 napísal:
Keby niekoho zaujímal môj comeback tak tu dám nejaké tvrdé dáta z 20 minutových testov
17.marec - 279w @78kg
5.apríl - 304w @78kg
27.apríl - 327w @77kg
ale nerodí sa to tak lahko ako to vyzerá :D


No vidíš. Pekne. Už len 3 watty pridať, 3 kilá ubrať a si tam kde vlani v októbri. Neskúsil si 20 minútový test na rovine ? Mohol by si dat nejakých 3,9 W/kg.

https://www.strava.com/athletes/20576473

01.05.2019 - 12:47:48
00
Isiel som časovku 23 minut 289 wattov s tym ze som v tej polohe na tych nadstavcoch casovkarskych odtrenoval jeden trening ale aj tak ten prepad je tam riadny
01.05.2019 - 14:25:06
00
Ten prepad sa trocha ,,vykompenzuje,, väčším pretekovým vyhecovaním sa v časovke oproti testovému výkonu, ale aj tak dost veľký rozdiel zostane. Ak aero pozíciu človek netrénuje.

https://www.strava.com/athletes/20576473

01.05.2019 - 14:36:05
00
Garmin začal dávať celkom zmysluplné prehľady.

Prílohy:

Screenshot_2019-05-09-19-13-11-508_com.garmin.android.apps.connectmobile.png
Screenshot_2019-05-09-19-13-11-508_com.garmin.android.apps.connectmobile.png 177.11 KiB thumb_up3thumb_down

09.05.2019 - 19:27:41
00
Hm, tak to ja mám niečo pokazené, lebo mne ukazuje oveľa nižšiu krivku :D
10.05.2019 - 14:19:56
05
Keby niekoho zaujímal môj comeback tak tu dám nejaké tvrdé dáta z 20 minutových testov
____________________________
17.marec - 279w @78kg - 3.57w/kg
5.apríl - 304w @78kg - 3.89w/kg
27.apríl - 327w @77kg - 4.24w/kg
14.jún - 337w @75kg - 4.49w/kg
____________________________
už mesiac netrénujem intenzitu, len najazdievam kilometre, jedinú intenzitu tvoria preteky chcem sa sústrediť hlavne na jesennú časť kde chcem naplno zažiariť takže intervaly až od júla, inak pri tomto poslednom teste mi došiel kopec tak som sa musel točiť a asi minutu bušil dole kopca v zjazde, celkom výživné v 30 stupnovom vare :D pri 15tej minute som bol pevne rozhodnutý že j*bem nato, a potom som si povedal že moja mama neporodila žiadneho sráča
14.06.2019 - 14:29:10
020
Štvrtá sezóna tento raz odpočinková - od pretekania, vyhrávania, ... je takmer za nami. Oproti predchádzajúcim bola charakterizovaná zlepšením silovo vytrvalostného výkonu pri jazde na bicykli v rovinatom profile z 252 W na 281 W /týždenný tréningový objem 56 minút/ - obrázok č.1. Zlepšením dvojhodinového výkonu v sweetspot, Z 3,4,5 vo zvlnenom profile z 208 na 237 W /cestný pretek okolo 70 km/ - obr. č.2 a zlepšením výkonu v Z 2 /139 bpm/ trvajúceho 3,3 hodiny na 204 W - obr. č.3
Z obrázka 1 a 2 vidieť nevýhodu orientovania sa podľa pulzových zón. Pri takmer rovnakom bpm 161 resp. 160 je značný rozdiel vo výkone - 281 a 237 W a teda zóne podľa pulzov nezodpovedajú výkonové zóny.

obrázok č.1

Prílohy:

FTP 20 min..PNG
FTP 20 min..PNG 156.94 KiB thumb_up0thumb_down

sweetspot, Z 3,4,5 - obr.2.PNG
sweetspot, Z 3,4,5 - obr.2.PNG 206.01 KiB thumb_up0thumb_down

Z 2 s výkonovými zónami - obr.3.PNG
Z 2 s výkonovými zónami - obr.3.PNG 206.33 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473

23.08.2019 - 16:03:07
00
Ako vies aky mas dvojhodinovy vykon, ked jazdis za tyzden 56 minut? A ako sa tam dostal ten pretek trvajuci 3,3 hod?

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

23.08.2019 - 20:23:18
00
Daj mu pokoj, necitas ze odpociva, od vitazstiev. Chudak tolko ich bolo, az sa mu hlava z toho toci a musi si oddychnut
23.08.2019 - 20:31:12
07
Závidiš ? Máš aj ty viac vyhrávať. S takými dobrými tréningovými plánmi - čo iní musia zaplatiť a ty ich máš zadarmo. A nerob tu z toho stoku. Spolu s 1luke, lapalomom, ...

https://www.strava.com/athletes/20576473

23.08.2019 - 20:37:57
00
lapaloma napísal:
Ako vies aky mas dvojhodinovy vykon, ked jazdis za tyzden 56 minut? A ako sa tam dostal ten pretek trvajuci 3,3 hod?


56 minút týždenne bolo do mája. A tých 3,3 hodiny nie je pretek ale tréning v Z 2

https://www.strava.com/athletes/20576473

23.08.2019 - 21:11:12
00
Ako dlho mate voľno pred zimnou prípravou?
06.12.2019 - 20:50:14
00
volno mam cez vikendy, po-pia pracujem :lol:

ak chces byt v aprili vo forme, tak uz by si aj mohol zacat nieco robit :)
napr. silovu pripravu v posilke/doma
ale da sa aj bikovat, behat, bude sa dat bezkovat,...alebo trenazerovat/valcovat
06.12.2019 - 21:18:01
00
keyboard_arrow_up