Este prilozim svoj jedalnicek ako sa stravujem ja napr.
Ja idem IF - cieze zacinam jest, ked idem cvicit alebo na bajk, tak okolo 13:00 - 14:00, potom aktivita, potrenigove jedlo, vecera a tesne pred spanim musim jest inak by som nezaspal.
Veceru mam stale o 21:30 a Snack jem stale medz 01:00 - 02:00 v noci a ked to dojem idem hned spat.
V zaznamoch v cervenom stvorci pri veceri a Snack - to je peceny kolac z tych surovin.

Prílohy:

Zachytiť-1.jpg
Zachytiť-1.jpg 146.65 KiB thumb_up0thumb_down

Zachytiť-2.jpg
Zachytiť-2.jpg 142.32 KiB thumb_up0thumb_down

Zachytiť-3.jpg
Zachytiť-3.jpg 165.45 KiB thumb_up0thumb_down

Tomas Prusa

09.08.2021 - 11:59:02
02
Mám dojem, že typ postavy (chudá/tlsta) je len odrazom životného štýlu... Mýlim sa?

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

09.08.2021 - 12:04:57
02
corsair, mylis sa. Velmi zalezi aj od genetiky.
09.08.2021 - 12:13:19
00
corsair netvrdím, že sa mýliš, ale tiež to nie je iba o životnom štýle. Treba prihliadať na genetiku. Jeden môže jesť, čo chce a kedy chce a nepriberie, aj keď celý deň leží na gauči a druhý sa trápi, počíta kalórie a hýbe sa a napriek tomu má stále nadváhu. Samozrejme ale pri tých "normálnych typoch ľudí" platí, čo si napísal. Akurát sa to nedá tak zovšeobecniť v jednej vete.

--------
edit: clxno1 ma predbehol, kým som písal príspevok ;)
09.08.2021 - 12:17:12
00
Genetika, tazke kosti, stitna zlaza... vyhovorky 90% ludi, ktory nie su chori. Bohuzial pravda je taka, ze sa prezierame ultraspracovanymi jedlami a pohyb minimalny.
Ta genetika - to je take vseobecne tvrdenie, ze moze zjest co chce a nepriberie. My toho cloveka nevidime 24hod v kuse a ked ho vidime napr. jest tak si povieme, boha, zjedol napr. 3 pizze - ranajky obed vecera a nepribral. Ale co nevidime su rozne veci co maju velky vplyv na metabolizmus a to je napr. aj taka blbost, ze dany jedinec napr. stale klepe nohou ked pozera tv, hraje sa s perom v ruke pol dna, huba sa mu nezastavi za cely den, moze byt v strese... to vsetko ma velky vplyv na vydaj.
Cize nie ziadna genetika ale lenivost.
Ked sa robili nejake studie na tuto temu tak tam nasli rozdiel v metabolizmoch cca 10% co je u normalbych ludi cca 250kcal cize napr. 1 horalka.
To ze ked niekto schudne z naoe. 100kg na 70 tak bude mat boguzial viac roboty si tu vahu udrzat oproti rovnakej osobe ktora ma tiez 70kg ale nikdy nechudla, pretoze metabolicka adaptacia a to tiez tvori tych cca 10% a spalit 259-300kcal treba nape. hodinu chodze alebo 40min fitko... To je bohuzial nas udel obeznych co schudnu - udrziavanie je ta najtazsia cast.

Tomas Prusa

09.08.2021 - 12:57:38
13
Marinada napísal:
Syry a kolena by problem neboli. Tuku sa netreba bat. To skor prehnane vela sacharidov ( hlavne jednoduchych ) je velky problem. Skus si zacat ratat kalorie. Ale poriadne lebo vsetko sa pocita. Sam som bol prekvapeny ako rychlo sa da naplnit denny prijem.

V tomto mám trochu problém, stravu pripravujem len ráno a večer. Obed má na starosti žena. Mal som aj nejakú aplikáciu na výpočet no podľa mňa ukazovala hovadiny. Mohol som podľa nej jesť viac ako som jedol.
Máš nejaký tip na napr. aplikáciu, kde si viem spárovať výdaj (napr. podľa hodiniek) s príjmom? Ale asi aby to hodnotilo celé už pripravené jedlo, nie po surovinách.
Pokúsim sa po xtý krát.... Tých 110 je riadne cítiť už.
Najhoršie je, že keď obmedzujem cukor, zvládam omnoho menej aktivity. Tréning na lačno, ako mi napr. môj brat odporučil, no pri tom mi robilo problém aj 10 km.
09.08.2021 - 13:09:13
00
Su 3 typy postav - idealne ked si pozrieme aki rozni atleti sa pohybuju na olympijskom atletickom stadione:
Mezomorf - svalnata atleticka postava (priklad desatbojari, sprinteri)
Ektomorf - stihla postava (priklad vytrvalci)
Endomorf - mohutna postava (priklad vrhaci)

Nie kazdy moze byt tenky ako vytrvalec, aj keby behal 100km tyzdenne, a nie kazdy bude silny ako vrhac, aj keby spal v cinkarni a ranajkoval jednorucky. Vzdy treba brat ohlad na jednotlivca, a najst tu jeho disciplinu, v ktorej ma najlepsi predpoklad sa uplatnit.
A preto aj pri chudnuti treba mat spravne stanoveny ciel, lebo nie kazdy sa dokaze dostat k takej postave, ako jeho oblubeny sportovec :)
09.08.2021 - 13:24:32
01
Francisek napísal:
Pokúsim sa po xtý krát.... Tých 110 je riadne cítiť už.
Najhoršie je, že keď obmedzujem cukor, zvládam omnoho menej aktivity. Tréning na lačno, ako mi napr. môj brat odporučil, no pri tom mi robilo problém aj 10 km.

Vyser sa na hodinky aj tabuľky. Keď urobíš 100klikov naraz, nebudeš tlstý určite. A keď neurobíš - trénuj aby si urobil. Cukor nepoužívaj. Zbytočne. Chuť je aj tak len ilúzia 🤭😁 telu treba sacharidy, bielkoviny a tuky. Kukni videá, jak jedia kulturisti

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

09.08.2021 - 14:25:13
00
Kr1v1 suhlas,ak mám cez hrudník 130 môžem sa aj zblázniť, nejaký beh nikdy nebude moja šálka kávy. Zato silový tréning áno

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

09.08.2021 - 14:30:17
01
🔓 : https://dennikn.sk/2485361/aj-o-chytaku-s-glykemickym-indexom-sa-docitate-v-knihe-ktora-vam-mozno-zachrani-zivot/?cst=4e172ecddfde66e0f2da730fc56c9d4c395bb298
10.08.2021 - 06:15:15
41
ja som v priprave na sutaz v kulturistike valil keto a potom som ju drzal 7 rokov, nikdy som sa necitil tak dobre ked som sa to naucil spravne :)
10.08.2021 - 06:29:08
01
Začal som trackovať kalórie, zo srandy... Denne som na 3-3500kcal a chudnem... A to mám vcelku lenivý životný štýl. Hlavne aj sedavé zamestnanie. Nebehávam, posilovňa ma baví a bol som tam už asi 5x (za život) v rozmedzí 10rokov. Keď idem na bajk, tak len tak aby som sa moc nespotil. Niekde bude asi chyba. Neviem, či tie kalórie a celá bublina okolo priberania/chudnutia nebudú len bullshit náhodou.

Na druhej strane, keď som robil v kancli pribral som za ½ roka vyše 30kg loja, to pripisujem pizzi mojej každodennej - najpoužívanejšie telefónne číslo bolo na pizzeriu. Každý deň - ráno hladný bajkom do roboty 30km (rovina a na záver Lamač -> Kramáre -> Koliba), studená sprcha lebo spotený jak svinka a teplá nešla, doobeda som bol pohyblivý, poobede popizzi (celej aj dvoch niekedy) už len spiaci princ. Ledva som sa potom domotal na bajku domov a sadnúť pred komp. Nejedol som nič až do druhého dňa obeda (zas pizza, prípadne aj denným menu). Gulášu som cez víkendy zjedol tiež ohromné porcie. A to som na bajku jazdil 60-80km denne.

Zas ale ďalšia pravda je, že vtedy som hľadel, aby na bajku išlo všetko ľahúčko a blatník bol zbytočná záťaž, teraz ma už šúchajúci blatník nevyvedie z miery. A zas ale nejazdím ani zďaleka každý deň.

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

13.10.2021 - 08:53:28
00
prijem - vydaj.
ak prijmes 3000 cal a vydas 5000 schudnes. aj ked prijmes 3000 nezdravych

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

13.10.2021 - 09:11:40
03
Však ale ja nevydam 3tis určite. Aj keď si zapíšem úplne všetky aktivity (spánok, pasívny sed, šoférovanie...), proste sa nedostanem do deficitu. Jedine deficit mám, keď mám pôstny deň - keď nejem nič.

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

13.10.2021 - 09:19:31
00
Nazabudol si nahodou na tie 200km/12 hod. vyjazdy na skladacke ohadzanej batozinou cez alpske priesmyky? :lol:
13.10.2021 - 09:32:42
03
keyboard_arrow_up