Ahojte, nema niekto skusenost s opravou /vulkanizaciou/ asi 1cm prerazeneho plasta? Je to priamo na "behu" mimo dezenu, pozdlzne v smere. Vypodlozil som ho starym hladkym kevlarom, ale stale to nie je ono. Je to novy plast /500km/.
Vdaka za kazdu radu :idea:
14.05.2008 - 08:18:15
00
No moja rada je, kup novy . Ja som takto odpisal tri takmer nove (tiez asi 500km) ,ale oprava je tak dobra na dojazd . Rozhodne nie na jazdenie . To by si mohol dopadnut tak ,ze uz z vyjazdu by bol len pesi pochod . Fakt treba kupit novy a stary zahod . A hlavne nekupuj lacne plaste v akcii za 250.- . Ja nemam moc financii ,ale lacne uz nikdy . Nevydrzia mi a skor ako ich zoderiem tak ich roztrhnem naboku . Za slobodna som jazdil kvalitnejsie modely a nestalo sa mi to ani raz .
14.05.2008 - 09:06:52
00
Prerazený plášť už dokopy poriadne nedáš. Rozhodne kúpiť nový.
14.05.2008 - 09:09:12
00
anarchista ty si ma pobavil ! :P
Toto napises -
Za slobodna som jazdil kvalitnejsie modely a nestalo sa mi to ani raz .

... a pod ciarou mas toto :
------------------------------------------------------------------------------
Sloboda je moje pravo.
14.05.2008 - 09:12:48
00
Mas 100%pravdu. Idem to tiez takto riesit, ale je mi luto ten plast vyhodit, lebo to nebola ziadna lacnota - Bontrager JohnXR Kevlar Rear.
Tieto plaste sa este delia na predny /Front/ a zadny /rear/. Kazdy z nich ma iny dezen aj vahu, takze som z toho dost na prasky :cry: , ze to takto dopadlo hned po 500 kilakoch. Volal som do Oslan a maju ich len na drote. Mozno kupim aj ten a tento si necham na dojazd, len ho musim nejako "zacelit" a O TO MI IDE. Vdaka za radu.
Ps.: Pred chvilou mi volal kamos, ze to robia aj v pneuservisoch /klasicky s tym gumenym stuplom/?
14.05.2008 - 09:17:05
00
:lol: No myslel som tym rodinu a nie moj svetonazor. Aby si ma spravne pochopil . Vies ono nie je sloboda ako sloboda . Moju rodinu za väzinie nepovazujem . Aj ked penazi je podstatne menej . Pardon za OT . 8) PS: mam na konte dobry skutok pobavil som Ta
14.05.2008 - 09:20:36
00
ja som prerezal 50km michelin wildgripper na autogenom odpalenej kolajnici ... diera v tvare pismena "L" . 2x2,5cm .... po znamosti som si to dal do MATADORU vulkanizaciou spraviť . esteticky nič moc, ale prežil napriklad sulovsky maraton takze, dopohody...


Naposledy upravil LittleFox dňa 14.05.2008 - 13:30:49, celkovo upravené 2 krát.

14.05.2008 - 09:23:12
00
A hlavne nekupuj lacne plaste v akcii za 250.- . Ja nemam moc financii ,ale lacne uz nikdy . Nevydrzia mi a skor ako ich zoderiem tak ich roztrhnem naboku .


ked sa pošťastí roztrhneš všetko, z pravidla drahšie kevlarové plášte idú dolu s váhou na ukor ubratia hmoty. a kde? no na bočniciach. častokrát ti práve tá lacnejšia drátová verzia od niakej kendy može vydržat viac ako XY korunový Swalbe či Continental. nie sám prdol 1500 korunový michelin. a poznám vela takých pripadov.
14.05.2008 - 09:30:25
00
Da sa vulkanizacne opravit ako spominal LitlleFox, ale je to tiez len nudzove riesenie. Takto opraveny plast ma velku axialnu nerovnovahu, v mieste opravy je tuhsi a jednoducho na rovnom podklade to hadze. Ja som ho zalozil synovi ten ho zodral bez problemov pri sutazi kto da dlhsi smyk :lol: . Odporucam ale novy.
14.05.2008 - 09:36:10
00
Urcite mas pravdu,ale ja som opisoval svoje skusenosti . Zhodou okolnosti zrovna som hovoril o lacnych Kendach . Na kevlarovych Specialized ,alebo Panaracer XC pro sa mi to nikdy nestalo. A to som ich nesetril . Teraz skusam Continentaly. Je jasne ze roztrhnes vsetko ked sa zadari. No ja som ich neroztrhol ani raz pri HC jazde . A preto ten moj nazor . A tiez som mal jeden opraveny a vydrzal aj niekolko vyjazdov ,az nakoniec som musel ist 14km pesi domov. Ale to su len moje skusenosti. 100 ludi 100 chuti . 8)
14.05.2008 - 09:46:10
00
Kde mi to vulkanizuju ? Pisal som do dvoch pneuservisou,oba zamietli,ze je to prilis tenke..
13.08.2019 - 15:26:09
00
keyboard_arrow_up