Mam 2 otazky.
1.Niektore galusky (napr. Continental Competition) nemaju ziadny indikator, ktorym smerom sa maju tocit. Znamena to, ze je jedno ako sa namontuje?
2. Niektore kolesa tiez nemaju indikator smeru otacania (samozrejme bavime sa o prednom a pre rafikove brzdy). Napr. niekotre Mavic, Roval, Enve... Znamena to, ze ich mozete otocit oboma smermi? (Po vybrati rychloupinaka je vsetko symetricke). Vdaka za odpovede.
19.04.2019 - 14:09:39
00
Nikto?
20.04.2019 - 20:14:49
00
1. áno, 2. áno
23.04.2019 - 10:28:16
00
dik
24.04.2019 - 20:50:41
00
som zistil ze som obul Ikon vzadu opacne, bude to mat nejeky znacny "vlyv na funkci" ?
nie je uplne novy, trocha ojazdeny a je to TLR
24.04.2019 - 23:46:39
00
Dávnejšie som kdesi čítal, že dezén je optimalizovaný pre brzdný účinok. Podľa tejto logiky bude teda pri opačnom nasadení slabšie brzdiť, ale v zábere bude mať lepšiu trakciu, čo sa mi vidí pravdivé už pri zbežnom pohľade na dezén. Pre toto som dával zadný plášť naopak. Ale neskôr som narazil na údaj, že odporúčaná orientácia vplýva pozitívne aj na držanie v stope v priečnom smere. To však v amatérskych podmienkach neotestujem, odvtedy už montujem obe kolesá podľa odporúčania.
25.04.2019 - 06:47:55
00
nebude to mat ziaden vlyv na ucinok aspon to teda nepostrehnes. kedysi bolo aj na plastoch dokonca 2x smer ci islo koleso na predne alebo zadne.
26.04.2019 - 13:22:37
00
keyboard_arrow_up