Zvazujem kupu tohto ramu (Agang Ninja 3.0 fr 2012) a vyskladanie na fr (vzduchovy tlmic- for dhx5 air/ RS vivid air, vidla- marzocchi 66, prevody 1x10 + teleskopicka sedlovka). Chcem ho mat ako bike na fr s moznostou jazdenia bez lanovky.
Viem, ze o tychto bikoch ako celku sa vzdy hovorilo ako o "low-end a low-cost" bikoch (najma co sa tyka 2.0- nizsej/lacnejsej rady), no nakolko si bike budem komplet skladat, zaujima ma viac spolahlivost ramu. Pocul som, ze bol problem so zadnymi stavbami (ma niekto skusenost, kde konkretne praskali a pri akej zatazi? je to naozaj problem alebo to vydrzi to, co aj ostatne ramy v FR/EN kategorii?) a taktiez s loziskami (vybitie capov a lozisk, uvolnovanie capov/srobov v zadnej stavbe- tiez som cital, ze problemy nastanu az po 2 rokoch, teda po dobe kedy je vhdone menit loziska na vacsine ramov).
Ram sa vyraba uz 5 rokov a za ten cas sa geometria nejako vyrazne nemenila (len co sa tyka 27,5 kolies a mensieho zdvihu), teda logicky, pokial by tam boli teda take problemy tak by ich za to obdobie odstranili, ale ako hovorim geometria (aspon podla zdrojov na internete) sa v podstate nemenila.

Vdaka za odpovede :)
31.03.2015 - 23:10:07
00
Ja mam Mindžu 2.0 2013, to s ložiskami nieje pravda, už som ich rozoberal, ale nevybíjal, to ma čaká o 2 týždne. Kamarát už jeden takýto praskol na spodnej časti zadnej stavby, tam ako je priečka pred kolesom. Na tej istej časti sa to začína objavovať aj mne, ale to až po pár jazdách s absolútnym limitom toho rámu, nakoľko som dopadal vždy do protisvahu alebo na hranu dopadu. Ram je to solidny, dobre sa naňom jazdi, kamarat teraz napr. prehodil nejake tie vecičky a má z toho endurko na trošku vyšších zdvihoch.
Za mňa osobne je to super rám za nie veľke prachy, ale určite má svoje muchy :)
01.04.2015 - 13:27:28
00
Vdaka za info. Co presne znamena "ze sa ti to tiez zacina objavovat ale az po par jazdach"?
Najvacsi strach mam z tej zadnej stavby a hlavne po zhliadnuti tohto videa: https://vimeo.com/48824812 , kde v 02:10 to zadne koleso naozaj plava a teda neviem ci je to "normalny chod" alebo su to len zle utiahnute capy...? Sprava sa to naozaj tak ako na videu?
01.04.2015 - 15:39:10
00
Tak aby som začal s príbehom mojho biku.
Ten bike mal prvu pracovnu skusenosť v požičovni. Neskôr ho nejaky bratislavský týpek odkúpil a ja som ho vymenil za môjho Raptora.
Dozvedel som sa že zadná stavba už raz kupovaná bola (aj podľa farby si to zistíľ, nakoľko dokupované sú čierne nie vo farbe rámu). A tak je tam aj nová a aj tá nová už pomaly ale isto začína praskať. Najprv som mal jednu nepatrnú vlasovú prasklinu, ktorá tam už bola pri "predaji" ale neskôr v Krompachoch som spravil aj druhú.
Od vtedy t.j. mesiac drží uplne v pohode a drží všetko čo nedoletím, alebo dopadám "na placku" :)
01.04.2015 - 19:58:05
00
Mám ninju odkedy sa začala vyrábať, zatial som praskol každý rám čo som pod sebou mal, je to úplne jedno či si kúpiš rám za 3500€ alebo za 1000€ Praskneš ho rovnako ak chceš. Ale k veci moja ninja mi spokojne drží odkedy som si rám zadovážil, žiadne problémi s ložiskami ani so zadnou stavbou.Nič sa nepovoluje ani som ešte nič nevymlátil. Rám je tuhý a nekrúti sa ( neviem či som slepý ale ani na tom videu som nepostrehol nejaké krútenie zadnej stavby, jedine to, že sa mu krútilo koleso ale to je vina výpletu a ráfku. Ale taktiež nič strašné to nebolo.) Na enduro to ale rám určite nie je, nemá na to geometriu, narobíš sa na tom strašne moc dokedy sa niekam dostaneš.
01.04.2015 - 22:54:42
00
Jasné praská všetko ale čo som sa dočítal tak pri ninja to na tej zadnej stavbe nie je vraj nič nezvyčajne.
Je možné že to je len výplet, no zdalo sa mi (aj podľa toho čo som sa dočítal) že tam je vôľa v capoch + teda asi voľný výplet. Ale je pravda že sa to takto len opticky nedá 100% zhodnotiť.
Vravíš že na šľapanie nie? Po tom čo začali davat na tie nové seriovky teleskopické sedlovky, mi to prišlo ako fr bike s možnosťou obcasnych vyslapov.
02.04.2015 - 17:45:32
00
Čo sa týka tej vôle v čapoch tak to nieje pravda. Čapy sú tam tuhé a len sem-tam pri silnejšom šliapaní dávajú o sebe vedieť, tak ako každé fullo. :)
A ako som vravel, kamarat si tam nahodil teleskopku a normálne jazdí aj nejaké tie EN dobrodzužné výpravy :D Nerobí mu to zatiaľ žiaden problem a zjazdy si viac užije než ENdurák. Ja na take niečo nemám predpoklady ani šliapajúce schopnosti :D
03.04.2015 - 01:28:08
00
Musel by si zraziť váhu na minimum a mať určite lock jak na vidlici tak na tlmiči + teleskopa. Ja som na tom prejazdil niekolko desiatok km ale len ako nutnosť. Moju ninju mám vyskladanú vyslovene ako bajk do parku takže má aj vyžšiu váhu 16,5 - 17 kg ak používam butylove plášte a na tom sa už naozaj nedá nikam dostať...
03.04.2015 - 20:18:20
00
matuch tam to si natom ešte dobre. Tá moja keď som ju dostal do rúk vážila 19,3kg, teraz po zmene plášťov to je 18,5 kg a práve som objednal komplet pohon, posedenie, plášte a kotúče, tak dúfam že sa dostanem niekam ku 17 kg :)
03.04.2015 - 20:30:56
00
zdravim, trochu neskor ale predsa, zapacil sa mi ram agang ninja 2012, a za tie peniaze nic podobne som nenasiel, mam rad nizsie polozene ramy a tento sa mi paci, chcel by som ho spravit na take enduro, mate s tym lepsie skusenosti, myslite ze je to uplna hlupost? chcel by som dat dopredu ozubene 3 kolo, dozadu 8kolo, tak sa chcem spytat ake mate skusenosti s tym popripade nejake rady? diki kluci
28.04.2016 - 15:18:54
00
Kamarat si z mindže spravil kvazi enduro bike. Do predu dal jednoplacku narrow wide v zadu 10 rychlosti a celkom mu to šlo, aj keď ja osobne mam radšej 2x10. Nahodil si aj teleskopku a veľmi si ju pochvaľoval, takže už treba len dupať, dupať, dupať ! :)

Prílohy:

10989106_1035173709831640_8580950739151602978_n.jpg
10989106_1035173709831640_8580950739151602978_n.jpg 103.78 KiB thumb_up0thumb_down

29.04.2016 - 16:17:27
00
takže nemusí to byť až úplne taká kravina jo? ja si tam plánujem na CNC spraviť konzolu, kde pripevním prešmyk a dám tam 2 alebo 3 kolo, možno to bude divne, ale neviem, za tie peniaze mi to príde ako dobrý nápad a nie až taký komplikovaný....takže asi pôjdem do toho, diki za radu ;-)
29.04.2016 - 18:36:06
00
takto, bike je stale určeny na FR, geometria je položenejšia a šliapanie bude trochu nepohodlne oproti AM/EN bikom, ale dá sa to určite. Ešte k váhe, je to celkom ok, ale všetko závisí od výbavy. Ja som sa dostal ku Mindži a mal cca 19,2Kg (seriovka) a po mojich upgradeoch a veľa veľa času som sa dostal na 15,6kg. Kamarat mal svoju mindžu (ako vidiš na obrazku) cca 14,5kg z dovodu vzduchoveho pruženia a vyššír rád komponentov, takže zaleži od teba či sa ti bude chcieť (ak je to seriovka) vlačiť do kopca 20kg kravu, ale na druhu stranu ak vieš vhodne investovať peniaze možeš z toho mať ľahkú strelku a dolekopcom tank :)
29.04.2016 - 19:06:11
01
keyboard_arrow_up