brzdy aj kolesa su v pohode... strednej triedy
01.04.2012 - 19:38:32
00
GIANT má dobre geometricky zvládnutý ANTHEM-X

hej 461,8mm zadná stavba, po nasadnutí hádam ešte viac, to je fakt dobre zvládnuté :)
na tom cube sú dosť low endové plášte, celkovo je nejaký predražený :)
01.04.2012 - 20:11:36
00
no ved novy model....hrde ceny, a nechapem naco vsade trepu 2,25 ky aj ked to je tomto pripade velmi kratko doby spoterebak :D
01.04.2012 - 20:16:15
00
Ročne spravím okolo 2500 km, na to by ten bike mal stačiť?
01.04.2012 - 21:03:27
00
hej 461,8mm zadná stavba, po nasadnutí hádam ešte viac, to je fakt dobre zvládnuté :)
na tom cube sú dosť low endové plášte, celkovo je nejaký predražený :)


JJ ten anthem ma velmi dlhu zadnu stavbu a veru to uz neviem ako sa ten bike potom sprava...
Ten cube neni vobec predrazeny oproti ostatnym 29er ma velmi dobre ceny (predrazeny je mozno iba oproti Radonu a ten zrejme uz je nedostupny)

Osobne by som bral Cube 29 ltd pro...
01.04.2012 - 21:54:43
00
PatrikL myslené to bolo tak, že giantové 29 a ich porovnanie medzi sebou, geometria a celkové správanie sa biku full, ht je lepšie u giantu zvládnutý anthem ako xtc či talon... nehovorím celkovo medzi ostatnými výrobcami... Ja sa osobne na anthema nesťažujem tam kde sním jazdím mi vyhovuje nadmieru...
01.04.2012 - 22:02:30
00
Mas anthem 29er?
01.04.2012 - 22:08:38
00
Áno mám r.2011 jediný, kt. sa vozil do EU a som sním nadmieru spokojný a zatial by som nemenil,teda, jedine čo bolo menené je sedlo a rajdy za širšie a jemne zdvihnuté inač pôvodna výbava... zatial žiadne problémy s kolesami, odružením, či iné nedostatky...pri mojej výške a váhe...
01.04.2012 - 22:30:41
00
JJ anthemy sa vseobecne chvalia, len ked sa hodnoti geometria 29er tak sa casto hladi na dlzku zadnej stavby, aby bola co najkratsia, tak neviem ci sa tato vec az prilis nepredcenuje, alebo ci to ma nejkaky realny vplyv na jazdne vlastnosti, konkretne na obratnost bicykla?
Postrehol si nieco?
01.04.2012 - 22:39:27
00
Dlžka zadnej stavby má reálny vplyv na ovládanie všeobecne sa všetci zameriavajú na krátku zadnú stavbu čo má za následok lepšiu ovladatelnosť na rovinkách či menej strmych zjazdoch a tech. jazdeniu je určite výhodou to je tak z môjho pohladu všetko, nevýhoda je pri výšlapoch keď sa bike dostáva lachšie na zadné koleso a tým, že je ťažisko posunuté viacej dozadu teda pozícia tela a v zjazdoch je problém s tým, že nieje dostatočný prítlak na predné koleso čo môže mať za následok ustrelenie predného kolesa tiež spôsobené aj tým, že ťažisko je zase viacej vzadu aby sa tomu zabránilo je nutné zaťažovať predné koleso aby malo dostatočnú trakciu a nie každý sa cíti v pohode keď ide v strmšom zjazde a má zaťažovať predné koleso, toto sú postrehy aj od zjazdárov, kt. keď presedlali budem konkrétny s spec. dema na iný bike, kt. nemal tak krátku zadnú stavbu tak sa im jazdilo výrazne lepšie a istejšie v strmych zjazdoch a nezaznamenali zhoršenie ani v tech. pasážach práve naopak, od xc-čkárov sú postrehy podobné jedným s krátkych stavieb je napr. specialized kde treba zaťažovať predok...(brať iba ako príklad! a netvrdím, že sú to zlé bicykle...ĎAKUJEM) celkovo vzaté je lepšie mať dlhšiu zadnú stavbu pre lepšie zvládanie zjazdových pasáži ako aj pri výšlapoch lepší prítlak čo je logické keď sa nad tým človek zamyslí, takisto je lepšie rozložené ťažisko a tým sa nemusí ísť tolko za sedlo a držať pozíciu tela na stred a aj keď je presunuté vzad je stále dostatočný prítlak aj na predné koleso, nevýhoda je v ostrejších zákrutách či rýchla zmena smeru čo sa dá upraviť rozumnou rýchlosťou a nájazdom, osobne som zástancom dlhšej zadnej stavby(kde som nezbadal výrazný nedostatok a práve naopak si pochvalujem stabilitu a istotu a nemusím sa tlačiť na rajdy a aj pre menej technicky zdatných jazdcov je to lepšie) mal som pár nepekných pádov aj cez rajdy či ustrelenie predného kolesa a preto si pochvalujem na bikoch situované ťažísko viac na stred ako do zadu teda pozíciu tela aby som bol presnejší, ale všetko záleží na konkrétnych jazdcoch ich jazdnému štýlu a pod. Je to môj subjektívny názor a každému môže a vyhovuje niečo iné čo si jeden pochvaluje druhému nemusí sedieť a naopak :) Osobne som na anthemovi nič zlé nezaznamenal a ani s obratnosťou nieje žiaden problém a ani ludí čo poznám, kt. majú tiež anthema nič také nepostrehli a to ich poznám 5-tich, kt. jazdia a skôr si chvália ako nadávajú a zlepšila sa ich istota napr. dole kopcom... Ak ho náhodou plánuješ kúpiť zle nespravíš...
01.04.2012 - 23:37:02
00
Ja som toho isteho nazoru, ze radsej obetovat trosku tej obratnosti, ako stupavosti a stability pri zjazdoch...
Bike kupovat nebudem, nedavno som kupil, ten giant 29er by bol uz dost cez rozpocet, ale keby som kupoval nejaky 29er full bol by to prave anthem
01.04.2012 - 23:50:45
00
Som rad ze ste sa tak rozpísali ale čo mi radíte ? Cube ltd 29 pro je ok ? hirwils a Tir X ?
02.04.2012 - 02:50:02
00
Ten CUBE bude v pohode a hlavne si ho aspoň prevez v okolí predajne, každý dobrý predajca ti to umožní a vyskúšaj si aj inú značku na porovnanie.
02.04.2012 - 09:10:41
00
tak uz aj ja som 29er pozitiv - Trek Superfly AL Elite http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_al_elite/# , zatial bez "tuningu"
03.04.2012 - 14:18:05
00
este daj foto.. nikde v exterieri na zelenej travicke
03.04.2012 - 16:10:56
00
keyboard_arrow_up