No bol som ho dnes vyskúšať. Trošku som aj po teréne pojazdil. Nastavenie tlmiča a prednej vidly som asi trafil celkom dobre. Sedanku skúsim asi o centimeter nižšie a musím trošku pootočiť
riadidlá viac dopredu, lebo mám moc zohnuté zápästia. Možno trošku zajtra ešte aj
prehadzovač skúsim doladiť, pretože mám pocit, že hlavne dole trošku váha.
Inak nechcem už na nich pindať, ale napríklad ani na prednej brzde medzi platničkami nič nebolo. Našťastie sa tam kotúč dal dať. Okrem toho vôbec nie je v tej "tenkej"
knihe návod, ako namontovať zadný prehadzovač. Čiže buď to vieš, alebo nevieš. Zaujímavý prístup. Hlavne že dali kód, ktorý ťa ma poslať na stránku, kde má byť návod. Nie je tam v nič podstatné. Iba pokec k tomu on/off systému, čo má teraz Shimano (SRAM to má už asi dlhšie).
K vidlici a
tlmiču dali knižky od Foxu. Akurát, že zase celé zle, pretože tlaky atď. sú len v nemčine a v ostatných jazykoch chýbajú. K vidlici a aj k tlmiču som si to musel nájsť priamo na Fox stránke (neviem čo by robil človek bez cudzieho jazyka). A zase problém. K tlmiču majú síce pokec, ale čo sa týka tlakov, tak udávajú, že si to máš nájsť presne podľa typového čísla, ktoré je na tlmiči. Tak som to skúsil a nevie pre tento
tlmič a ani vidlicu nič nájsť. Krása :/ Našťastie tlmič už bol natlakovaný a celkom mi to sedí. K vidlici som niečo našiel priamo na Foxe a po pridaní ďalších asi 10 psi mi to tiež asi celkom sedí.
Ako ja chápem Canyon, že chcú na niektorých veciach šetriť, ale proste nechápem, že nemajú ku každému biku samostatný návod. Veľa vecí je síce podobných, ale dá sa v tom celkom dosť stratiť a dokonca asi aj pomýliť.
Nech to nie je celé v negatívnom duchu. Asi hodinu som šliapal hore a dole po kopčekoch čo tu máme a musím uznať, že je to parádna "žehlička". Celý čas som sa asi usmieval. Sedlovka funguje perfektne! Na to som bol najviac zvedavý, lebo ešte som nemal možnosť ísť na biku s diaľkovo ovládanou sedlovkou. Radenie je tiež fajn, aj keď mi príde zatiaľ pomalšie, ako 105, čo mám na druhom biku. Ale tie ľahšie prevody sú návykové. Zrazu sa človek do niektorých kopcov skoro nespotí
Najťažší prevod je pre mňa úplne dostatočný a je asi iba o málo ľahší, ako na 105 (nepočítal som to, iba pocitovo).
Veľkosť mi pravdepodobne sedí. Ale pri mojich 187cm mám sedlovku zasunutú viac k max, ako k min a to pôjdem asi minimálne o 1cm dnu. Čiže to Lko je naozaj pre vysokých ľudí.
Zatiaľ som neprišiel na nič, čo by mi vadilo, alebo by som mal pocit, že by bolo potrebné zmeniť/vylepšiť. Jaj, ale vlastne ma napadla ešte jedna negatívna vec. Sedlo sa nejako hýbe na kolajničkách, ale pritom je dotiahnuté. Divné. Pri jazde som to necítil. Možno ho skúsim zajtra úplne uvoľniť a znova zatiahnuť (bolo namontované na sedlovke od výroby).
Ak niekoho ešte niečo zaujíma, tak nech sa opýta, dám rád odozvu.
A fakt dúfam, že mi ho potom vymenia. Lebo ak bude mesiac cestovať, aby mi ho zase vrátili. A to nehovorím, že zase ho rozmontovať, zabaliť a rozbaliť, zmontovať, tak sa asi fakt naštvem :/
Inak ja som pôvodne chcel ten modrý. Ale kým som vyplnil objednávku, tak skočil termín dodania o mesiac. Tak som zobral tento čierny (blbec, mohol som mesiac počkať a možno by mi neprišiel obúchaný
). Možno je to dokonca lepšia voľba. Je ten bike taký viac inkognito
Keď sa človek, ktorý má rád
bicykle zahladí, tak si všimne detaily a aj to že je pekný. Určite sa za ním ale nebude obzerať každý. Za tým modrým by si asi hlavy vykrútili
Ps: sorry za mega dlhý príspevok, nejako som sa opustil