Zdravim Vas.
Prispejem aj ja mojou skusenostou s reklamaciou, no vopred upozornujem vsetkych co su pevne rozhodnuti si kupit CANYON nech toto radsej ani necitaju
Po hladani noveho cestneho cajglu som sa rozhodol pre CANYON, ich najlacnejsi model, ktory mi ale vybavou plne postacoval.
Ked som ho chcel objednat tak bola akcia bez postovneho, no iba na modely ktore su skladom. Ale tych teda vela nebolo, iba drahe modely.
Odpisali mi ze zial nie je mozne objednat bez postovneho iba to co je skladom. To mi prislo trosku nespravodlive ale co uz.
Nastastie cajgel sa asi v posledny den akcie objavil ze je skladom tak som hned kupoval. Na karte si musim povolit sumu aku budem cez net platit, tak som zaokruhlil na cele eura nahor, vsetko preslo v pohode na strhlo iba par centov.
Rano pozriem mail a ze platba nepresla, lebo oni potom strhli sumu ktoru som mal platit a tych par centov potom vratili, tak zase povolit a telefonovat ze uz mozu strhnut. Bolo to nieco ako ked sa overuje karta v paypal no tu to preco robili to nechapem.
Takze 10.12.2014 som dal objednavku, cajgel odoslali asi o dva dni no ku mne sa dostal az 23.12.2014 lebo UPC to nebolo schpne dorucit, tak som musel ist do skladu a zistujem ze krabica roztrhnuta, no nastastie cajgel bol v pohode. Za toto CANYON nemoze, no mohol aspon zistit preco mi to nedorucuju.
Ked som na jar zacal jazdit tak prve kilometre boli s nadsenim no 5.5.2015 som zacal reklamovat ze nieco puka v pedaloch, presmykovac neviem nadstavit, kazdu chvilu musim pritahovat resp. uvolnovat lanko, a
prevodnik chodi cca. milimeter do strany ked sa otaca - to som daval za vinu tomu ze presmykovac neviem nadstavit k mojej spokojnosti. Odpoved bola ze na pedaloch treba vycistit a premazat zavity a ze na prevodniku je uplne normalne to ako sa sprava, ze to nie je chyba. Premazat zavit na pedaloch na cestnom cajgli co mal 300 km - no neviem co by som tam cistil
Ked som sa pytal v servise tak ich treba rozobrat a dotiahnut matku. Robota na par minut, odvtedy pokoj.
S presmykovacom som sa nejako podvedome zmieril a podarilo sa mi ho aspon trosku nadstavit k spokojnosti.
14.10.2015 som reklamoval opat. Opravoval som defekt a zistil som ze pod pedalmi je vedenie lanka v takom plastovom uchyte a ten mam prasknuty. A prave tu stranu co ide
lanko na presmykovac. Tak som sa aj trosku potesil ze toto moze byt pricina mojho problemu. Beznym pohladom to nebolo vidiet, az ked som to chytil bolo to rozstiepene.
23.10.2015 pisem opat mail ze ci na mna zabudli alebo co. Ze nezabudli a prave dnes im z nemecka oznamili ze moju reklamaciu uznavaju a poslu novy diel.
Potom kazdy tyzden pisem resp. volam a ze este nemaju, ze to je specialny diel CANYON a ze ho nemaju, ze sa ospravedlnuju a pod.
Kedze v zime som na nom nejazdil v januari po sviatkoch som uz nevydrzal a napisal mail, ze su tomu uz tri mesiace ze chcem odstupit od zmluvy.
No a odpoved: "Konzultoval jsem to s kolegy a vaší žádosti o odstoupení od smlouvy bohužel nemůže vyhovět, protože tato žádost nemá žádný právní základ."
Tak tam volam ze pravny zaklad je ze do mesiaca nevybavili reklamaciu. No a bleskova odpoved, pane, no vy ste suhlasil s nemeckymi podmienkami a v nemecku nic take neexistuje. A este mi ten pan na telefone poradil ze tu suciastku si mam vyrobit sam, ze on si to tak urobil. Sila
((
Tak hned pisem na SOI, tam mi samozrejem napisali ze s tym nic nenarobia ale mam skusit "Europske centrum spotrebitela".
Tak som tam volal, ked som povedal ze firma CANYON pan hned vedel ze sa jedna o cajgel a ze nie som jediny, ze problemov je viac
Mal som vypisat tu ziadost:
http://www.esc-sr.sk/nase-sluzby/podanie-staznosti/?doing_wp_cron=1463071414.9605960845947265625000Presiel cca. mesiac a mne to nedalo a povedal som si ze kaslem na cely CANYON ze to rozoberiem a skusim bud zlepit alebo pohladat nejaku nahradu.
A z druhej strany napis SHIMANO a cislo. Na nete som to nasiel za 7 ceskych korun!!! Uz som chcel objednat 10 kusov ked mi po odpisali z CANYON-u (lebo tam som pisal kazdy tyzden ze ci to uz maju), ze mi vratia peniaze, ze moj pravnik to vybavil.
Tak super, vratim, pisem mail ze mam aj novu patku prehadzovacky,
kosiky a
pedale co som objednaval s cajglom. Ze patku chcem vratit lebo s nou nic nenarobim, pedale by som si nechal a kosiky ak sa daju tak vratit lebo neviem akej farby bude novy cajgel. Odpisali ze v pohode, mam poslat co chcem.
22.2.2016 zobral kurier cajgel a prislo cakanie na peniaze. Samozrejme opat kazdy tyzden ze nic neprislo, kedy pridu a pod.
15.3.2016 prisli prachy ale len za cajgel. Mala prist aj patka, kosiky a ta ich super uzasna krabica o ktorej su pisane iba kecy ze ako sa da pouzit na prepravu - to su blbosti.
Tak opat ze kedy je zbytok? Samozrejme som bol stale v kontakte aj s panom z ECS. Ostatok prisel 9.5.2016, cize reklamacia vybavena bezmala po pol roku!!!!
No uzasna firma
((
Momentalne mam cajgel kde je tiez 105-ka presmykovac ale prevodnik je nizsia rada. Ziadne chodenie do stran, ziadne suchanie. Nadstavene a funguje zatial cca. 1000 km tak dufam ze to tak aj ostane.