Na podmienky akcie som sa kde stazoval? Len som napisal ze mi to pride nespravodlive, to je asi tak vsetko.
A tiez neviem kde pisem ze nie som schopny si urobit servis. Zbadam to prasknute, cajgel je v zaruke, poslem foto a cakam ze mi to obratom poslu nove a samozrejme ze si to vymenim ja. A ked este do telefonu hovori ze to je specialny CANYON diel tak co mam spekulovat? Na starom cajgli taky diel nemam, v predajni mi poradili ze tam prisposobim viac typov, ale preco to robit ked je to v zaruke? Ak si dobre cital tak si si urcite vsimol ze ked som zistil aky je to diel uz som ho skoro objedal presne v tom case prisiel mail ze vratia peniaze. Ja si opravujem veci az ked nie su v zaruke. A nehnevaj sa na mna, aby som si vyrabal dielik sam ako mi poradili to je fakt super pristup.
Pedale som si predsa opravil sam, no nie po ich rade vycistenia zavitov. A krivu rozetu si mam ako opravit?
A ano, komunikoval som s CZ/SK,, no to ECS uz pisalo priamo cez ich nemecku "pobocku" CANYON-u ... teda predpokladam.
A do telefonu ked mi pan povedal ze podobnych problemov maju vela som mal len hlavu v smutku
Tiez okamzita reakcia ze som suhlasil s nemeckymi pravidlami mi vela optimizmu nepridala. ak by mi praskla kostra tiez by som si ju mal opravit sam?