Zdravím, chcel by som otvoriť tému ohľadom Decathlonu a ich bicyklov.

Hľadám ideálny bike, ktorý by som na trail mohol zobrať a nemusel sa obávať nejakých problémov. Viem, 500€ je veľmi nízky budget, no som začiatočník a nechcem do toho investovať zo začiatku nejakú masívnu sumu. Teraz teda otázka. Tento výrobca uvádza cenu celoodpruženky 469,99€. Po dlhých dňoch pátrania po informáciách o tomto bicykli som to nakoniec vzdal. Preto sa chcem spýtať vás, skúsenejších, či ste o tomto modeli niečo nepočuli alebo s ním nemáte nejaké skúsenosti. Keďže sú to francúzi a jediné, čo na tom biku poznám, sú brzdy shimano, ktoré uvádzajú iba vo videu. Vidlica aj tlmič sú neznáme, tak ako aj takmer všetky komponenty. Určite, rátam s tým, že to je s najväčšou pravdepodobnosťou šmejd od ktorého treba dať ruky preč, ale keby náhodou, dajte, prosím, vedieť. Ďakujem.

https://www.decathlon.sk/-275-mtb-st-530-cerv-cierny-id_8555876.html
24.05.2020 - 19:58:56
00
Toto som ešte nepočul :)
Rám MTB bicykla ST 530 S je zmiešaný.:) a aj toto je dosť dobré
Nevhodné na MTB XC, All Mountain, Enduro a BMX. :) čiže tam máš odpoveď. Podľa toho čo píšu vhodné len na cestu :) . Teda zas čo čakáť od fulla za takú cenu. Pozri sa v bazáre, občas sa tam dajú najsť pekné kúsky, aj keď pri cene 500 € to bude aj tam pri fulle dosť kompromis. Ale tak isto sa nájde niečo lepšie ako tento odpružený cesťák (podľa popisu ) :)
24.05.2020 - 20:06:29
00
Ja chcem siahnuť určite po HTčku a skúsiť uloviť nejaký výpredajový :) . Iba som chcel vedieť, čo je toto vlastne zač. Ale ďakujem. :)
24.05.2020 - 20:14:03
00
Ak nechceš dať viac ako 5 kíl na full, tak nový asi lepší nenájdeš. Obávam sa, či vôbec nejaký iný nový full do 500€ ešte nájdeš. Každopádne na ľahké traily ho používať môžeš, predajca to nezakazuje, takže ak sa do dvoch rokov niečo pokazí, máš to v záruke.
25.05.2020 - 22:26:13
00
Výborný bajk, súčasťou balenia je aj štýlová truhla s nápisom "Tak mi treba"
25.05.2020 - 22:29:14
01