Ahojte,

prosím Vás o radu nejakého celopéra do 1800€ na budúcu sezónu (kedy kupovať - najlepší mesiac, kde, atď..). Uvažoval som nad CTM Skaut 3.0 (vraj sa ešte budú dať na jeseň nejaké objednať) alebo Canyon Neuron 6 , poprípade iný do stanoveného limitu. Prevažne na nejaké zjazdy v okolí BA.

Vopred vďaka.
16.08.2021 - 15:52:51
00
Ahoj Matej,

ešte by bolo fajn povedať v akej veľkosti by ten bike mal byť. Väčšinou nové bicykle nám prichádzajú tak okt. november. Zas 1800 eur je pomerne malý limit na celoodpružený nový bike na traily. Takže by som možno že skôr hľadal cez bazár. Sám jazdím okolité traily v okolí BA a v BA takže viem čo su tú zač a so zdvihmi pod 130 by som určite nešiel. V takomto prípade je možno že lepšie je hľadať niečo z druhej ruky s 2x lepšou výbavou.
16.08.2021 - 16:11:23
00
Ospravedlňujem sa, moja výška je 178cm, takže neviem či M alebo L veľkosť ?

Som začiatočník, tým pádom moja otázka je, že vyššie spomenuté bajky sú tým pádom na čo určené ? Zároveň s mojou polovičkou zvykneme vybehnúť aj do mesta, na hrádzu, biely kríž, čím chcem povedať, že by mal aj tam využitie.

Na trail by som chcel vybehnúť aspoň raz do týždňa..
16.08.2021 - 16:21:58
00
Možno lepšie ohadzane HT na hliníku, keď aj hrádza atď
16.08.2021 - 16:29:34
00
MatejG10, tie bikey, co si napisal, su prevazne na taku komfortnejsiu jazdu po lesnych cestach a lukach, aby si nebol vytraseny po dlhsej jazde. Znesu aj nejaky ten zjazd, ak to neprezenies s rychlostou a terenom. Korene, a mensie skalky rozumnou rychlostou v pohode. Vyssie rychlosti, velke nerovnosti, skoky viac ako 20 cm uz tie bikey nezvladnu. Resp. zvladnu, ale moze sa nieco rozbit a hlavne to nebude prijemna jazda. Nemas foto alebo video terenu aky by si na tom chcel jazdit a akou rychlostou?
16.08.2021 - 17:45:32
00
Bolo by to niečo take ako v nižšie uvedenom linku. Avšak určite nie horšie a taktiež tie skoky čo tam aj boli, tak ako sa poznám by som sa polovici vyhol.