Spekuloval som okolo vzduchovej preto, lebo som nechcel aby mi
vidlica za 2 roky bola "makka".
Možno by si pružinu mal zo začiatku príliš tvrdú (čiže by si nejaký rok trpel), potom by si pribral a mal by si akurát hmotnosť (tak by to bolo fajn pokiaľ by celkovo "nezomrela" tá vidlica). Teda fajn nie je správny výraz, keďže bez fungujúceho tlmenia je vidlica na nič
Nepotrebujem ziadne delo, ale vozit na
biku doslova dvojkilovy kus srotu (XCU) fakt nechcem. A este dodatok v zime nejazdim a takisto ani v dazdi a ani ked je velke blato na polnackach.
Dik za rady.
Keby má XCU 2kg to by bolo super, mala by ešte menej ako moja vidlica... Ale ona je na tom horšie
http://bikescale.com/index.php?d=artykul&kat=2&art=37to palo1707: mozem sa spytat kolko vazite? aby som si vedel urobit obraz na aku vahu tu vidlu robia a do akej miery sa moze nastavit sila pruzenia
lockout by som povedal že je zbytočný, nastavenie predpätia pružiny neurobí žiadnu výraznú zmenu. Ak nesadne pružina, tak to bude peklo vo všetkých ohľadoch - pokiaľ to ale neporovnáš s fungujúcou vidlicou tak sa to môže zdať byť OK
a tak mimochodom aky je rozdiel madzi MLO (mechanicke zamykanie) a HLO (hydraulicke zamykanie) lebo na strankach suntouru o tom moc neni. Chapem to tak ze mechanika ju nejakou zapadkou napevno zamkne a hydraulika iba "zapcha"
tlmic ktory sa nebude dat hybat. A da sa konkretne ta NVX na tej Bore uzamknut aj za jazdy (samozrejme nestlacena)?
Dikes za rady.
nejako tak to bude, potom za jazdy sa bude dať zamknúť, ale ako som napísal, neviem či to bude mať reálny prínos