Zdravím
Potreboval by som pradiť pri výbere bajku, nakoľko som v tom amatér.
Bývam na dolnom zemplíne, čiže skôr by som išiel do HT lebo veľa kopocov tu nemáme.
Jazdím väčsinou poľné cesty, sem-tam asfalt, a tie naše mini kopčeky.
Doteraz som jadil Dema Adro 2008, ktorá je už ale súca do bajkového neba, čiže všetko čo kúpim bude cititeľný rozdiel.
Moje parametre sú
výška 168 cm
váha 80 kg
dĺžka nohy cca 82 cm
z toho som vydedukoval, že velľkosť "M" by maly byť pre mňa akurátna.
Rozhodzujem sa medzi týmito bajkmi:

CTM Caliber 1.0
http://www.ctm.sk/model/mtb/caliber-1-0/cierna-cervena/
CTM Zephyr
http://www.ctm.sk/model/mtb/zephyr/matna-cierna-zelena/
Dema Adro 7.0
https://www.dema.bike/872/products/2015/mtb-275/adro-70

a jeden FULL
Dema Gobo
http://www.dema.bike/182/products/2013/mtb/gobo

Ďakuejm za všetky rady
27.08.2015 - 08:34:23
00
Tak tu neni o com caliber 1 je o triedu vyssie vo svetkom ako zephyr a adro, hlavne ma plne funcknu vidlu vzduchovu.A si na velmi dolezitom rozhrani, lebo tie 2 triedy su, ze este stzale celkom k nicomu vs uz realne pouzitelne. Takze nespekulovat. Ten full od demy moc nie, ked full za tu cenu tak bazar alebo treba dat aspon 1300 cennikovych (1100-1200 po zlave )
http://www.ctm.sk/model/full/revox-xpert/matna-cierna-bledo-modra/ to je full ktory odpoveda vybavou calibru 1.0 , tj uz dobre pouzielny a spolahlivy.


Naposledy upravil marek_K dňa 27.08.2015 - 09:26:31, celkovo upravené 2 krát.

27.08.2015 - 08:58:11
00
vďaka marek_K, ešte by som sa chcel spýtať, či je vôbec v mojom prípade potrebné ísť do FULL-ka keď ho viac-menej nevyužijem, nakoľko aj Slanské vrchy a Zemplínske vrchy nie sú až taký náročný terén. Keď ich zvládne môj akutálny bajk, tak ten CTM Caliber by to mal dať s prstom v nose :)
27.08.2015 - 09:07:52
00