Len aby si ten olej na vidle nenechaval.Treba nastriekat,prepruzit a poutierat do sucha.
28.04.2020 - 20:25:21
00
Asi hej ... zakaždým po jazde bude najlepšie .. keby sa nečistí tak sa môžu pokaziť pastorky ? alebo nejako zničiť a tym pádom by sa zle prehadzovali rýchlosti? aleo ako to je
28.04.2020 - 21:51:31
00
prečo treba poutierať?
28.04.2020 - 21:52:08
00
Lebo sa ti tam nalepi prach a ten sa môže pretlačiť do vidlice dnu. Chap tomu ako keď si na pláži a chytís piesok suchými rukami a potom nakremovanymi :) tak asi tak je aj vidlica ak je sucha tak nelepi špinu ako keď je mastná. Vidlicu nemazes aby "lepšie išla" ale preto aby sa nezosusili tie gumové tesnenia kde idú vnutorne nohy vidlice dnu. Takže strekni kúsok silikónu nizko na vnútorné nohy vidlice, stlač vidlicu par krát a potom dobre poutieraj vsetku mastnotu z tych nôh.
28.04.2020 - 21:57:41
01
ahá čiže pred výjazdom je najlepšie poutierat vidlicu nech je uplne sucha? a pod tymi gumovymi tesneniami je ešte nejaky olej alebo niečo čo treba doplnať? viem že je tam vzduch ale pod tesneniami
28.04.2020 - 22:00:06
00
Retaz maz raz za cas a ked namastis tak dobre utri suchou handrou. Moc to neprehanaj inak sa ti bude lepit spina a budes mat vsetko len zbytocne za****ne. To iste plati pre vidlu. Strekni silikon..prepruz a utri. Kludne aj po kazdom vyjazde..ale zas ked aj par krat zabudnes nestane sa nic. Kopec ludi kalse na prevenciu a servis vidlic a nestazuju sa. Plati ale ze cim lepsia udrzba tym hladkejsi chod a dlhsia zivotnost vidlice.
28.04.2020 - 22:04:46
01
Nech sa paci





youtu.be


Naposledy upravil Polo dňa 28.04.2020 - 22:08:50, celkovo upravené 1 krát.

28.04.2020 - 22:04:57
00
Vidlu cisti po vyjazde. Tym padom dalsi krat ked pojdes je vidla ready.
28.04.2020 - 22:06:29
01
dobre budem sa riadiť podla toho dáva to celkom zmysel čo píšete ja som to len nastriekal ale neutrel a mal som tam zbytočne vela prachu ako píšete... a vsimol som si ze ked prepruzím vidlicu a pozriem sa tak akokeby z toho tesnenia pustalo olej nejaký tak preto som sa vlastne pýtal či tam pod tym tesnenim je nejaký olej popripade či to treba vybrať vyčistit aj pod tým či doplnit do toho nejaku kvapalinu
28.04.2020 - 22:12:14
00
Predpovedam este tvoje dalsie otazky ;)



28.04.2020 - 22:13:07
00
Hlavne si uzivaj jazdenie a nestan sa otrokom bicykla. Neni vobec nutne dat biku komplet servis po kazdom vyjazde. Vsetko s mierou a budes aj ty aj bike viac happy.
28.04.2020 - 22:17:32
04
ok dam na vaše rady... ale aj tak neviem ako dofunknuť tie kola pozeral som tie videa ja to mam v predu 2.0 a vzadu tiež 2.0 ale na to kym idem na trail musim ist po normalnej ceste takze neviem aky by bol ideal
28.04.2020 - 22:28:55
00
realbike napísal:
dobre budem sa riadiť podla toho dáva to celkom zmysel čo píšete ja som to len nastriekal ale neutrel a mal som tam zbytočne vela prachu ako píšete... a vsimol som si ze ked prepruzím vidlicu a pozriem sa tak akokeby z toho tesnenia pustalo olej nejaký tak preto som sa vlastne pýtal či tam pod tym tesnenim je nejaký olej popripade či to treba vybrať vyčistit aj pod tým či doplnit do toho nejaku kvapalinu

Prosím ťa hlavne nič nerozoberaj a nič nedoplnaj do vidlice ? nemazes tie tesnenia aby si "dopĺňal" olej ale aby si zachoval elasticitu materiálu toho tesnenia. Bike toho dosť vydrží, neboj sa. Pravidelna základná očista je super ale netreba preháňať. Skús si skôr naštudovať nejaké videá aby si pochopil ako všetky komponenty fungujú a voz sa.
28.04.2020 - 22:36:13
01
hej pozeram videa ale snažil som sa skor najst odpoved na to či vo vzduchovej vidlici pod tymi tesneniami je olej ale ako som videl vo videu a spominal to tam tak je lepsie otocit bike a nech stecie olej dole pred vyjazdom takze predsa tam nieco musi byt
28.04.2020 - 22:42:00
00
Body napísal:
Aj ty to tak robis?

Ak si myslel mna tak ano, ale pred vyjazdom. Vyutieram retaz, kvapkatkom ci ako sa to vola dam kvapku na kazdy clanok, parkrat pretocim, poutieram zvysok a hotovo.
28.04.2020 - 22:54:16
00
keyboard_arrow_up