čaute bikeri, chcel by som ako amatér poradiť ohladom bicykla CTM RAMBLER 3.0 (2020) , či je dobrá voľba na jazdenie po horách lesných cestičkách a pod.
Taktiež rozmýšľam nad jeho verziou s 29palcovými kolesami.
Je vhodné na tomto bicykli skákať? povedzme nejaky buny hop a podobne ?,
Viem že na skákanie slúžia celoodperované bicykle , tiež či sa môže aj downhill a pod.
Presne aký teren sa odporúča pre tento bicykel?
Tiež by som chcel poradiť na koľko barov by som mal nafúkať kolesá a vzduchovu vidlicu podla váhy človeka, niekto píše ,že do lesa menej barov a na cestu viac. hmotnosť mam 60kg.
A čo sa týka tej vidlice tak na to vraj treba špecialnu pumpu na dofukanie.
Ak by bol niekto ochotný zodpovedať tieto otázky pre niekoho možno primitívne no som začiatočník skúsenosti nemám a za každu pomoc ďakujem
24.04.2020 - 16:24:52
00
Si zaciatocnik a uz chces bunny hopi skakat :-)
24.04.2020 - 16:32:58
00
a to že som začiatočník znamena že neviem spraviť buny hop?
24.04.2020 - 16:44:55
00
Bike je to v pohode. Vzduchova vidla, 1 x 12 pohon (aj ked len SRAM SX - mam tiez a funguje zatial v pohode). Pri tvojej vahe si myslim ze na nom mozes robit doslova cokolvek a mal by to ten bike vydrzat. Lahsie sa ti budu robit bunny hopi na pevnaku ako fulle. Predsa len HT je zvacsa lahsi a obratnejsi ako full.

Na vzduchovu vidlu potrebujes pumpicku, stoji cca 15 eur. Alebo ti to fuknu aj v hociktorom bike shope.

Predtym ako kupis tak sa na nom skus povozit nech vies ci ti vyhovuje posed.
24.04.2020 - 16:47:31
00
No podla tvojich otazok to posobi, ze si uplny zaciatocnik a bunny hop je nieco co podla mna vacsina bikerov co ozaj jazdia casto..proste nevie.
24.04.2020 - 16:50:25
00
Bunny hop robis ako? Lebo su 2 sposoby.
24.04.2020 - 16:50:50
00
dakujem za odpoved , čo znamena prosim ta HT? a ako to je tými kolesami
24.04.2020 - 16:53:18
00