zdravim zapacil sa my tento bike,chcel by som sa spytat ci ho niekto jazdi ake skusenosti ,popripade nazory na tento bike máte?najviac by ma zaujmalo ci je mozne snim robit aj dlhsie presuny po asfalte cca 20-40km dakujem
01.10.2014 - 15:56:53
00
jop, mám ten najnižší model :D spokojnosť je čo sa týka jazdných vlastností aj do kopca aj s kopca, ale pár "detailov" ma na tomto biku celkom slušne naštvalo. Osobne s ním po asfalte chodím len minimálne, ale vidlica sa dá pritvrdiť kompresiou a tlmič má tvrdý lock (vyššie modely majú viac stupňov tvrdosti aj na tlmáku) takže tu by nemal byť problém, ale na tých plášťoch čo sú tam sériové to bude celkom utrpenie odšľapať takú vzdialenosť :D
03.10.2014 - 22:35:17
00
dikes za odpoved:-)aky je najnizzsi model?ja mam namysli tento http://bicykle.heureka.sk/cube-fritzz-160-hpa-pro-2014/specifikace/#section
no stymi 2,35 plastamy to je jasne ze to bude na dlhsiu vzdialenost zahul,ale som zvyknuty ked som jazdil na raptore s 2,3 plastamy:-)len som nevedel ci take velke zdvihy nebudu moc cucat moju energiu,ale predpokladam ze sa daju tlmice zamknut?rozmyslam ak ho kupim ci ponehat aj canyon na cesty alebo by my stacil na take dlhsie presuny jeden bike lebo dva uz su celkom dost velka polozka pre mna.a co ti nanom najviac vadi?
04.10.2014 - 09:10:45
00
jj presne ten, keď šľapem v sede tak sa tlmič ani nehne v stoji nejaké to pohupovanie je ale dá sa naučiť šľapať tak aby to človek eliminoval ale stále sa dá tlmič zamnknúť takže žiaden problém. vidla má nastavenie kompresie čo odvedie dobrú prácu aj pri výšľapoch (ja to nepoužívam :D ). neviem síce ako často na tom chceš chodiť po asfalte ale myslím že tie plášte ani dlho nevydržia keďže sú s mäkkej zmesi.

také detaily čo ma štvú je napríklad to že šalter je iba shadow, myslím že pri tej cene a určení by si bike zaslúžil aspoň Shadow+ šalter
potom je to vedenie bowdenov, ten do prešmyku ide zo spodku a koncovka je tam "super" umiestenená že všetok bordel zo zadného kolesa ide rovno do bowdenu, dá sa to vyriešiť koncovkou s brčkom a prachovkou, ale toto malo byť vyriešené už od výroby, zadný je zasa tak nešťastne, že keď som tam založil napinák do ideálnej polohy tak pri niektorých prevodoch mi retiazka brúsila bowden a časom ho úplne prerezala...

trocha viac mi vadí voľba ráfikov keďže som zadný musel centrovať po každom druhom výjazde a predný zvykol vydržať tak 5-6 výjazdov, proste úplné blato (výplet som po cca 70km od kúpi pritiahol trocha viac ako bol pôvodne ale ani to nepomohlo)
ložiská mohli byť torcha lepšie kryté, ložiská v hlavnom čape a v čape medzi vahadlom a zadnou stavbou sú pred bordelom chránené iba vlastnou prachovkou a keď to človek občas vyvapkuje (nie som zástanca vapkovania ale sem tam sa tomu človek proste nvyhne) tak vazelína ide pekne ta tam (po 2 vyvapkovaniach boli ložiská bez vazelíny, samozrejme nestriekal som priamo na ložiská)

a za úplnú "bombu" považujem voľbu nábojov, podľa všetkého sú prosím pekne od Quanda (po tých dňoch gúgleni a porovnávania sa mi na nič iné nepodobajú) orech má "osmičku" a je nemožne poriadne vyladiť šalter, západky majú najazdené cca 1400km a vyzerajú ake keby mali za sebou minimálne 6000km, pri prudšom zábere pekne vidno ako sa orech vzhľadom na telo náboja ako keby prihne smerom dopredu samoyrejme poistné šrauby na náboji sú dotiahnuté riadne (ani na najlacnejších shimno nábojoch som nič takéto nespozoroval)... akože nikoho by nezabilo keby ten bike stál o nejakých 50-100€viac a bolo tam niečo od Novatecu napríklad a hlavne bolo by to kvalitatívne o niekoľko levelov vyššie
04.10.2014 - 12:05:52
00
keyboard_arrow_up