kym som na tom nesedel,neoslovilo ma to.ked som to vyskušal, páčilo sa mi, ale nič pre mna.Malý dojazd, slabé, ťažke.
Rok po rozhodnuti skončit s cyklomaratónmi moja kondicka šla rapidne dolu. Prejsť 100km v horách s prevýšením 3000m a viac si vyžadovalo veĺa driny.Opať ma napadli elektrické bicykle.Znova som to skusil a znova usudil že je to slabé, ťažké .
Totiž všetky e bajky predávané v unii môžu mať max. dopomoc 250w.Ale sú i offroad e bajky kde je
vykon neobmedzeny, len s nimi nesmie jazdec na cestu. Po ceste nejazdim iba výnimočne, tak som si jeden
bajk s off motorom poskladal zo súčiastok ktoré som poobjednaval v čine i USA.
Parametre stroja su:
výkon :1,68 kw, špičkový výkon je viac než 3,5kw. Hmotnosť bajku je 27 kg
spotreba :4-15Wh/km, závisí od rýchlosti a terénu,max rychlost okolo 60-70km/hod
nadrž-bateria: 50V 15Ah, tj mám "natankované" na 50 až 170km,/ v pohode prejdem v horách
okolo 70-80km,s prevýšením cez1000m/
stúpavosť : neobmedzená, kým sa udržim v sedle-nad 31% sa zvyčajne neudržím
náklady na motorizáciu : 1670.-E /včetne rôznych upgradov a heavy duty súčiastok/
Ako motor pracuje : vypinačm sa zapne, pootočením akceleračnej rukovete pridam a idem.Ak
sa mi nechce, nemusim pedálmi ani pohnúť, motor ma vytiahne všade i bez mojej dopomoci.
Iba sa hreje a baterka vydrží ozaj iba 50km.
Po ceste a rovine často motor vypinam idem iba na vlastný pohon, ale ak je kopec a ja sa zadýchavam či potím, dopomáham si motorom. I v najstrmších kopcoch si záťaž dávkujem aby som šiel s ľahkosťou, bez prekyslovania tela a ešte k tomu rýchlosťou aku si zvolím. 100 km v horách s prevýšením 3000m prejdem za 4-4,5 hod, som síce unavený, lebo motor je iba dopomoc, ale unava je menej ako polovičná.
Je škoda, že europski uradníci z bruseli ma tak hlúpo obmedzujú, lebo mať silný motor je dobrá vec.