Tak zmena je hlavne preto,lebo stále viac ma ťahá na celodenky-také akože expedičné výjazdy z batohom,cesty-necesty,preto aj tie prevody 22-30-40 a
kazeta 12-36,využijem všetky.Ten Felt ide do kopca samozrejme o dosť lepšie ako Yeti,fyzika nepustí-stačí si hodiť údaje o geometriách na papier,a je to jasné.Z kopca je Yeti to naj,čo som kedy jazdil,proste čím rozbitejší zjazd,tým lepšie
Že je ten Felt ťažký ? AM Tank zo zdvihmi vzadu 130,vpredu 140 mm,tá vahá 13,3 je reálna,nie sú tam žiadne gramárske komponenty,výbava deore-SLX,masívny rám (karbón neznamená automaticky že je lahký) iste dalo by sa dať ešte kilo dole,ale stálo by to dosť Eur-v tomto prípade je priorita odolnosť,výdrž komponentov,nepotebujem aby 50 - 60 km od domu niečo ruplo (alebo aj ďalej,na pláne sú okruhy 150 km +)