Ten "expert" od Sterbu je uzasny polyhistor
Dufam ze tie cisla a koeficienty co tam "definuje" ma overene v laboratoriu ?
Myslim ze je to o dost komplexnejsia tema, ktora sa neda objektivne vybavit jednoduchou odpovedou, pretoze je mnoho faktorov, ktore do toho vstupuju (profil trate, typ povrchu, frekvencia a sposob akceleracie a deceleracie, distribucia hmotnosti na
kolesach = hmotny moment zotrvacnosti, atd...)
Bez pochyb je nizsia hmotnost bicykla objektivne vyhodna ale v realnom svete ostava otazny pomer nakladov / prinosov v jednotlivych pripadoch.
Porovnanie s autosportom a motosportom je do velkej miery diskutabilne pretoze pomer hmotnosti clovek / vozidlo je nasobne odlisny a teda aj miera aktivneho ovplyvnovania jazdnych vlastnosti jeho vlastnou hmotnostou a pohybom...
Myslim ze by to bola velmi zaujimava tema ale pre ziskanie zaverov s dostatocnou vypovednou hodnotou by bolo mimoriadne potrebne kontrolovane testy (aj) v laboratoriu.