Caute,

rozmyslam nad kupou HT MTB. Budget 1600 E.
Vo finale zatial mam:
http://cube.slovkolex.sk/bicykle/269-MTB_Hardtail/2226-REACTION_K18
http://www.merida.sk/prodej/matts-hfs-xc-3000-d-09

co si o tom myslite, resp. ak mate nejake ine navrhy sem s nimi.

Dikes
16.09.2009 - 11:01:22
00
čo tak full post313773.html#p313773 ak by bola veľkosť ok a ak by ho Turbi ešte stále predával ;) oproti HT nič nestratíš, len získaš...
do 1500e sa dajú fakt slušné full xc bicykle...
16.09.2009 - 14:23:33
00
no neviem ako je to na fulloch v stupaniach. Dost casto slapem hore:) Preto skor uvazujem o HT.
16.09.2009 - 14:36:21
00
mal som presne taku istu dilemu...rozhodol som sa nakoniec pre celopruziak a nelutujem
16.09.2009 - 14:44:02
00
zamkneš tlmič a je to rovnako ako na HT ;)
Na tej meride ten tlmič má dosť možností nastavenia, takže pohupovanie pri šlapaní už nie je nič čo by ťa malo odrázdať :)
inak je fakt veľa možností v tej cene, pozri si aj napr. niečo ako http://velosprint.sk/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=224_408_419&products_id=10417 , čo by bolo naj z kopca napríklad a systém odpruženia neobmedzuje skoro vôbec pri šlapaní ;)
16.09.2009 - 14:45:13
00
Ok dik, ale nakoniec som sa rozhodol ze ostanem pri HT. Tak ktory by ste poradili?
17.09.2009 - 15:09:06
00
Scot SCALE 40
Lapierre PRO RACE 300
Giant Xtc Alliance 0 Disc

tieto 3 by som urcite neprehliadol byt tebou plus tie co si uz napisal. vsetko funkcne biky s ktorymi by si mal byt spokojny. a do fulla pri tejto cenovej hranici este nie.
17.09.2009 - 18:05:31
00
kukol by som sem http://www.marinbikes.sk/bike.php?ID=49 a niečo nad tvoj limit aj sem http://www.marinbikes.sk/bike.php?ID=49
17.09.2009 - 18:27:47
00
možnosť je aj http://www.kubicasport.eu/produkt/1206/Haibike-Q-RC-08/ :$ za tú cenu... ;)
alebo http://www.merida.sk/prodej/matts-hfs-xc-2000-d-09
http://www.kubicasport.eu/produkt/1657/Haibike-Q-Carbon-2009/ :)
...
17.09.2009 - 18:33:25
00
zaujimave, Ten Haibike ma zaujimavu cenu. Giant je nadupany uplne:)

ok, takto sa opytam. V com je rozdiel ked za rovnaku cenu mam Giant v super vybave a Lapierre v slabsej vybave. Co je pridana hodnota toho Lapierre?
17.09.2009 - 18:41:26
00
v ničom, platíš za značku :)
17.09.2009 - 18:44:56
00
kdybys nekecal
17.09.2009 - 22:19:50
00
to sú hodnotné príspevky, prečo nenapíšeš rovno v čom nesúhlasíš a prečo? zbytočne zasi*raš fórum takýmito príspevkami, veď sa uvedom konečne ;)
17.09.2009 - 22:32:19
00
Môj milý, kto tu zasiera fórum dookola omieľaným "platením za značku" si napríklad ty.
A takisto podhadzovaním aušusov na noname rámoch.
Ale OK, takže - v čom je pridaná hodnota napr. u LP Zesty ti viem povedať veľmi presne, hoci budeme off topic: "nejakým zázrakom" (prácou Research and Development Departmentu, čím sa tzv. "značky" líšia od tzv. "nie značiek") mu stačí na tlmiči propedal tune na minime a compression tune takisto k tomu, aby sa pri dobrej technike šliapania (v sedle a bez zbytočných rázov) zadná stavba napriek vysokému zdvihu správala veľmi slušne - proste "nehojdá"... pokiaľ sú obe tieto nastavenia na minime, tak je citlivosť tlmiča naopak na maxime - a vôbec ti netreba žiadny lock (pokiaľ šliapeš ako do pedálov a nie ako kapustu do suda). Mnohí iní výrobcovia to riešia vyhonením interných nastavení na "pritvrdenejšie", čo je IMHO kravina, alebo skôr podliezanie júzrom, čo nevedia jazdiť, ale za každú cenu chcú (vysokozdvižného) fulla.
okrem toho sa aj bez znižovania zdvihu vidlice nemá nejakú extrémnu snahu v prudších sklonoch stavať na zadné (čo je samozrejme ovplyvnené aj správne vybratou veľkosťou rámu, správnym posedom a aj správnou jazdeckou technikou)
a v Mku veľkosti so sedlom vymeneným za o 40 g ťažšie, nejakým tým nalepeným svinstvom a štartovým číslom (skôr účastníckym - bolo to v Poráči) váha ukázala 13,16 kg - tvoj XC hardtail má viac ako moje AMko (z ktorého ešte viem sundať možno aj kilo - len plášte mali 1,60 kg)
vo výsledku máš bike ktorý sa pri 140/140 zdvihu správa veľmi svižne
suma sumárum, mám bike, ktorého limitujúcim faktorom je moja jazdecká neschopnosť

a mimochodom, ak sa ti nepáči "platenie za značku", tak sem nedávaj Gianty a v podstate ani top modely Meridy by sem nepatrili (proste XC závoďáky)... a aj ten Trance X (inak perfektný stroj, skúšal som, bol v mojom predbežnom výbere, nuž ale napokon neprerazil) čo si sem dal má napr. vo svojom "obhodení" celkom napadnuteľné veci
Celkove môj dojem z teba je +/- ten že podliehaš pozlátku "obhozu" na úkor pozerania sa na jazdné vlastnosti RÁMU. A opakujem, že na celý "slávny" hai som tu zatiaľ nenašiel jedinú recenziu z úst/pera unbiased ("nezašumeného" = nezaujatého) jazdca.
18.09.2009 - 12:59:16
00
tvoj XC hardtail má viac ako moje AMko (z ktorého ešte viem sundať možno aj kilo - len plášte mali 1,60 kg)

môj xc hadrtail stojí 359e, koľko stojí tvoje amko? :D je zbytočné toto rozoberať

Ale OK, takže - v čom je pridaná hodnota napr. u LP Zesty...

autor sa rozhodol že fakt nebude kupovať full, takže si zbytočne písal celý ten odstavec :)
otázka na ktorú si mal odpovedať - aký je rozdiel medzi ht giant a lapierre rámom? (presná otázka bola "V com je rozdiel ked za rovnaku cenu mam Giant v super vybave a Lapierre v slabsej vybave. Co je pridana hodnota toho Lapierre?")
- čiže na toto môžeš odpovedať, nepíš tu o nejakom Lapierre zesty...

A opakujem, že na celý "slávny" hai som tu zatiaľ nenašiel jedinú recenziu z úst/pera unbiased ("nezašumeného" = nezaujatého) jazdca.

ale no, vlastníci lapierrov sem musia písať tie "recenzie" aby mali čím ospravedlniť cenu tých bicyklov, na haibike sa tu stažoval jeden človek (janosik) - ale ani to nedopadlo veľmi dobre, potom tu máme pár aktívnych členov fóra čo jazdia na haibike a sú spokojní, potom tu je predajca haibike ktorý je tiež spokojný :lol: A inak toto nie je thread haibike vs. lapierre :hai:

Môj milý, kto tu zasiera fórum dookola omieľaným "platením za značku" si napríklad ty.

vidíš je to môj názor, je úplne iný ako tvoj - nedá sa tým nič robiť :P myslím že je na tom aj kúsok pravdy... Samozrejme každá značka má modely ktoré sa oplatia/neoplatia

A takisto podhadzovaním aušusov na noname rámoch.

rád by som sa dozvedel v čom spočíva tá "nekvalita" tých rámov - niečo objektívne, nie nejaký tvoj pocit, napr. že na taiwane nevedia zvárať a pod. Fakt chcem nejaké odkazy, dôkazy, fotky, dlhodobé skúsenosti - nie nejaké blbosti čo popíše niekto kto si myslí aký je dôležitý a vševediaci ;)
18.09.2009 - 13:31:44
00
keyboard_arrow_up