2 zire: ...kona prednedávnom predala miliónty
bike a určite by sa na také číslo nedostali keby robili šmejdy... ber do úvahy to, že dnes sa dávajú obrovské veci (pozri fotky napr. Poliakov na pinkbike-u alebo konkrétne A. Lacondeguy) a je aj veľa špekulantov ktorý na to dávajú vidlice s obrovským zdvihom ktorý nemá ten
rám šancu udržať... preto ich je toľko prasknutých a pod...
Prepac, ale predajne cisla nehovoria takmer nic o tom ake biky vyrabaju. Smejdy to niesu, sak aj ja mam Konu Kulu na XC, ale co si budeme hovorit - inovacia a progres je pre Konu pojem neznamy (celkom rarita v dobe kedy (prve co ma napadlo) trek hadze E2ky na svoje ramy a nove standardy takmer uplne vsetkeho vyskakuju na MTB scene jedna za druhou). Ak sa pozres tak Kona predava dost rozmanity vyber bicyklov, z ktorych bude Scrap zohravat nejake ubohe percento, a uz aj keby cokolvek, zober v uvahy, aku ma Kona tradiciu - to je podla mna ten najvacsi faktor, ktory z nej robi tak silneho hraca, akym este vladze byt. Je to taky Microsoft v poli MTB. Pozres si NWD 1 - 4, a co tam vidis? Kona rad radom. Oni boli proste tymi, ktory boli v spravny cas na spravnom mieste, a s takou startovnou poziciou je uz potom jednoduche byt akoze "dobrymi". Kazdopadne toto uz je offtopic, a ako si aj sam povedal, zhodneme sa na tom, ze Scrap je dirtove vozitko, podla coho ma byt aj nastaveny zdvih (120, maximalne 140.) 66 je proste *****