Chcel by som sa opytat na vas nazor....keby dam vidlicu marzochi 66 na konu scrap....je to dobra kombinacia?
29.12.2008 - 09:48:47
00
myslim,že na každé ht je 180mm zdvihu moc.Ak je to starší ročník mz ešte zo 160mm zdvihom,tak by som ho tam dal :)
29.12.2008 - 12:10:58
00
je aj 66-ka zo 150mm zdvihom..
29.12.2008 - 22:20:24
00
To je mozne, ale vacsina 66iek byvaju prave tie 180ky, pretoze vsetky tie ATAcky a vzduchovky su vraj na jedno velke H. A konieckoncov komukolvek kdo si uz kupi vidlicu o 180tich mm a ktora vazi 3+ kg budu akekolvek "stelovatka" u zadku (nehovorim len za seba), takze aj preto su bezne k videniu len tie "normalne" 180ky.

V pripade Kona Scrap by som duplom zvazil cokolvek viacej ako 140mm dajakeho RS Pike alebo niecoho na ten zposob. Vzhladom k tomu ze Scrap/Stuff/Shred ani naznakom nefaceliftovali odkedy existuje Kona (jak prekvapivo), tak treba brat ohlad na vek ramu len v kontextu doterajsieho namahania hlavaku - ak tomu ramu davas zabrat, tak by som sa nehanbil poobzerat sa po prasklinkach. Toto vsetko z toho jedineho dovodu a to ze Scrap je tradicna plechovka, ktora je v oblasti hlavaku zpevnena len tym ze to tie trubky cele obklopuju - ale nejake efektivne podporne zvary alebo nieco na ten zposob tam clovek nenajde. A nechcem zacat s "jedna pani vypravala", ale videl som podla mojho nazoru uz dost fotiek poodlamovanych Kona ramov na to aby som im moc neveril.

Suma sumarum je 66ka na Scrap (aj z objektivneho hladiska) nezmysel. Nielenze to budes mat blbo predkopnute, ale to bude na ten ram aplikovat este vacsiu paku nez ako mu uz staci pri normalnych DJ vidliciach. Takze byt tebou sa porozmyslam nad nejakou alternativou :)
01.01.2009 - 16:29:23
00
2 zire: ...kona prednedávnom predala miliónty bike a určite by sa na také číslo nedostali keby robili šmejdy... ber do úvahy to, že dnes sa dávajú obrovské veci (pozri fotky napr. Poliakov na pinkbike-u alebo konkrétne A. Lacondeguy) a je aj veľa špekulantov ktorý na to dávajú vidlice s obrovským zdvihom ktorý nemá ten rám šancu udržať... preto ich je toľko prasknutých a pod...

k téme: na HT určené na dirt a predávané s vidlicou so 100mm zdvihom by som vidlu s vyšším zdvihom ako 120mm nedával...
01.01.2009 - 21:47:11
01
Určite by som tak velký zdvih nedával.Kona má max.povolený zdvih na HT 120mm.Túto hranicu by som radšej neprekračoval kôli tvojej bezpečnosti.Môže sa ti stať skôr či neskôr,že zalomíš krk vidlice,praskneš hlav.trubku v dôsledku neumerného zaťažovania rámu a vidlice to nehovorím o tom čo by sa mohlo stať tebe ak by si zle dopadol.Boli také prípady keď chalanovi po náraze na predstavec sa sánka zarazila do hora típek čo ho poznal hovoril,že má 8 plast.operácií sánky.Ak máš rozum tak to nespravíš lebo je to časovaná bomba.Buť to vydrží,alb.zle skončí.Kona má dosť odolné biky a vydelsom už takýto"tunning"a zatial to drží.V rámci záruky stakým to vylepšením nepochodíš.
02.01.2009 - 16:14:10
00
2 zire: ...kona prednedávnom predala miliónty bike a určite by sa na také číslo nedostali keby robili šmejdy... ber do úvahy to, že dnes sa dávajú obrovské veci (pozri fotky napr. Poliakov na pinkbike-u alebo konkrétne A. Lacondeguy) a je aj veľa špekulantov ktorý na to dávajú vidlice s obrovským zdvihom ktorý nemá ten rám šancu udržať... preto ich je toľko prasknutých a pod...
Prepac, ale predajne cisla nehovoria takmer nic o tom ake biky vyrabaju. Smejdy to niesu, sak aj ja mam Konu Kulu na XC, ale co si budeme hovorit - inovacia a progres je pre Konu pojem neznamy (celkom rarita v dobe kedy (prve co ma napadlo) trek hadze E2ky na svoje ramy a nove standardy takmer uplne vsetkeho vyskakuju na MTB scene jedna za druhou). Ak sa pozres tak Kona predava dost rozmanity vyber bicyklov, z ktorych bude Scrap zohravat nejake ubohe percento, a uz aj keby cokolvek, zober v uvahy, aku ma Kona tradiciu - to je podla mna ten najvacsi faktor, ktory z nej robi tak silneho hraca, akym este vladze byt. Je to taky Microsoft v poli MTB. Pozres si NWD 1 - 4, a co tam vidis? Kona rad radom. Oni boli proste tymi, ktory boli v spravny cas na spravnom mieste, a s takou startovnou poziciou je uz potom jednoduche byt akoze "dobrymi". Kazdopadne toto uz je offtopic, a ako si aj sam povedal, zhodneme sa na tom, ze Scrap je dirtove vozitko, podla coho ma byt aj nastaveny zdvih (120, maximalne 140.) 66 je proste ***** :)
07.01.2009 - 12:28:35
00
keyboard_arrow_up