Ahoj, chystám sa kúpiť bicykel a chcem sa opýtať či má pre mňa zmysel kupovať niečo takéto http://www.merida.sk/prodej/ONE-TWENTY-900-D-cierny-zeleny- (drahší už nie) alebo si vystačiť s nejakým hardtailom za 700-800e... Ide o to, že som na biku nesedel skoro 10 rokov a full som nikdy nemal, takže som v podstate začiatočník a neviem, či by som jeho výhody dokázal vôbec využiť. Chcel by som jazdiť prevažne po lese a lesných cestách. Ale skôr rekreačne, žiadne divočiacke skoky a tak :) Naviac to bude pre mňa dosť veľká investícia, nemám doma prilbu, pumpy, mazadlá, atd... všetko to musím tiež kúpiť.

Ďakujem.
08.06.2013 - 11:56:39
00
ak sa nechystáš jazdiť nejak agresívne tak asi ani nie,plus ako vraviš vybava tiež niečo stojí a myslím že HT okolo 1000e už zoženieš dosť dobré :) ak si si však istý že budeš bajkovať častejšie tak možno by bolo dobré porozmýšlať aj nad fullom... námatkovo vyberám čo asi by bolo dobré ak HT tak : http://www.bike-discount.de/shop/kS1/a78442/zr-race-6-0.html alebo http://www.canyon.com/_cz/mountainbikes/bike.html?b=3008 a ak investovať do fullu tak napriklad http://www.canyon.com/_cz/mountainbikes/bike.html?b=3025 (už za 100e naviac maš oproti tej meride ovela lepší spolahlivejší bike :) )

ale asi by som skusil ten HT :) a ak budš chcieť full tak ho po roku predáš a kupIš FULL :)
08.06.2013 - 12:23:49
00
Skus si od niekoho pozicat a vyskusat ake to je. Poznam mnoho bikerov co presli od HT k fullu ale neviem o nikom co to urobil naopak - i ked urcite taki existuju. Je to drahsie, tazsie ... ale ak prejdes vymletym zjazdikom, na ktory narazis aj pri miernejsom jazdeni tak zacitis rozdiel. Nehovoriac o tom, ze strucne povedane je kazdy hrbol na HT kopancom do riti, na fule zhojdnutim. :-)
08.06.2013 - 12:57:44
00
pista - pár bikerov tuto z fóra prešlo (2-3 čo viem). Inak pista a yourself to pekne zhrnuli.
08.06.2013 - 13:19:45
00