Seruste,

uvazujem nad novym ramom, aktualne jazdim kellys eraser. Ram eraseru s hlavkom / stredom a tlmicom by som predal a zvysne komponenty by som ohadzal na novy ram, to znamena ze podmienka je aby co najviac komponentov bolo kompatibilnych (ziadny boost, priemer sedlovky 31,6 a pod)

aktualne uvazujem nad tymto :
http://www.ns-bikes.com/snabb-carbon,130,pl.html
je k dispozii za 1830e spolu s tlmicom rs monarch rc3 debonair.

od noveho ramu ocakavam inu geosku ktoru vidim z cisel, a vyssiu tuhost ktoru zial neviem posudit.
Eraser je pri L-ku dost vysoky (vyska stredu a standover), kellys sa ani doteraz nepochlapil, a ani pri tretej generacii svojho topmodelu nie je schopny uviest kompletne cisla ku geometrii.

O Snabbe carbon, som toho nasiel pomerne malo, aj tu na fore je max tak vo vysnivanych :)

Zaujimal by ma vas nazor pripadne skusenoti s tymto modelom pripadne znackou.

dik.
17.02.2017 - 12:56:11
00
Snabb vyzera super, skor vidim problem v tom predaji eraser ramu. To asi predas tazko,(velmi lacno alebo to bude velmi dlho trvat) Takze moja rada je predat eraser v celku a kupit cely bajk novy.
17.02.2017 - 14:10:42
00
K eraseru by boli nakoniec aj povodne kolesa, otazne je do akej miery to zvysi moje sance na predaj.
Za komplet ram este rok v zaruke, novy stred, povodne hlavko, tlmic a kolesa by som chcel nejakych 900e.
Ja sa neobavam toho ci vobec a za kolko eraser ram predam.
Skor mi robi starosti to, ze snabb sice vyzera super, ale nebude :) kedze recenzii a vo forach je toho minimum.
17.02.2017 - 14:24:55
00
To fakt, že recenzií na NS Snabb nemáš? Ale máš...
Napr. na Youtube: https://www.youtube.com/results?search_query=NS snabb
Alebo aj na webe: https://www.google.sk/#q=ns snabb test review

A že nebude? Akože ho nekúpiš? Veď choď si ho pozrieť niekam do Polska, keď ti na ňom tak záleží.
Videl som jeden Snabb tu v Malých Karpatoch (ak to bol vôbec Snabb), ale 2016 a karbón to iste nebol..
17.02.2017 - 15:38:03
00
dakujem za tip , ale toto vsetko som si preluskal a nasiel vsehovsudy 2 testy/recenzie na tento carbonovy model, jeden na 2017 a jeden na 2016.
vsetko ostatne su go pro z jazdenia, nakrucacky z vystav a prezentacne youtube materialy vyrobcu.

"nebude" som myslel tak ze ako marek povedal ze snabb vyzera super, ale nemusi byt.
super mozno vyzeral aj eraser ale dovolim si povedat ze nie je, teda aspon nie pre mna.
Ale zhodou okolnosti plati aj druhe "nebude" pretoze zasoby sa minaju a CRC hlasi posledne 4 ramy skladom.

Co sa tyka konkretne snabbu, je to len jedna z moznosti ktora ma aktualne zaujala, a kedze mi dostupne info na webe nestaci, tak to skusam tu, thats all.
17.02.2017 - 15:59:37
00
Jasné, chápeme sa. Ono ten rám ako som pozeral je dooosť dlhý. V pár recenziách som si všimol porovnanie s canyonom, ale pokiaľ si dobre pamätám, ani canyon nie je taký dlhý v reache. Zas keď ti po ňom srdce piští, lebo sa ti páči a myslíš že bude aj vyhovovať GEO, tak objednávaj :).
17.02.2017 - 16:03:09
00
co sa geometrie tyka, je velmi podobna strive race geometrii (reach canyon 468, reach snabb 470, pricom celkovo je snabb o 10mm dlhsi)
priznam sa ale, ze viem len malo o tom co to v praxi znamena. Viem len tolko, ze to je aktualny trend, ktory mi nemusi vyhovovat.
praveze sa chcem vyhnut chybe, ktoru som urobil pri eraseri, bol v super cene, karbon, dobre osadeny, tak som ho vzal, bez toho aby som vedel viac.
17.02.2017 - 16:37:44
00
No ja by som si to na tvojom mieste poriadne zvazil, ze do coho by som sa pustil a do coho radsej nie.
Nebudem tu naozaj absolutne obhajovat Ereaser, aj ked ho sam vlastnim. Ma mnoho chyb, no zase podla mna len tolko, ako kazdy iny bajk (pretoze kazdemu vyhovuje nieco ine). Mne napriklad velmi vyhovuje vysoko posadeny stred ktory si spomínal, pretoze pri jeho zdvyhu a progresivite mi zarucuje velmi dobry flow v drsnejsom terene. Ano, na druhu stranu je tazisko vyssie, ale to sa mi vacsinou dari poriesit poziciou tela. Zadna stavba by tiez mohla byt o cosi tuhsia, ale dovolim si poveda ze pri mojej vahe 110kg v plnej polnej som zatial necitil, aby ma zase posielala vyslovene do nejakeho rizika. Naopak vyhoda je naozaj nizska vaha, co ale nemusi byt argument pre kazdeho jazdca. Ja mu davam z casu na cas naozaj "nazrat" a napriek mojej vahe som prekvapeny, ze to ten ram relativne slusne dava aj ked to nieje ideal.
Samozrejme ak ti nevyhovuje celkova geometria biku, tak je na mieste riesi co dalej.

Osobne, ak by som uz mal ist od niecoho ineho, tak by som urcite nesiel do niecoho neovereneho (tebou osobne). A uz urcite nie za tie peniaze. Z jednej strany naozaj uplne chapem estesticku stranku a sympatiu k urcitym tvarom, no z druhej strany sa ti to moze zase vypomstit. Tym nenaraz na zjaden konkretny produkt, aby si ma chapal dobre. Ale su tu urcite moznosti ako si to overit. A to tak, ze investujes cas a prebehnes si geometrie bikov (ramov) o ktore by si mal zaujem a na zaklade toho si najdes velmi podobne, alebo uplne geomtricky totozne biky. Samozrejme take, ktore su na slovensku, alebo u tvojich znamich dostupne. Nasledne si na tom pojazdit a az tak zhodnotit, ci ti dana geoska fakt sedi a funguje. Uplne idealne vyskusat neico take, co by si bol ochotny rovno aj kupit.

Long story short .. podla mna ked uz chces menit, tak chod do niecoho, o com vies ze s tym budes spokojny. Samozrejme to neplati ak ta netrapi nudza penazi, ktore na tom mozes prerobit.
17.02.2017 - 22:21:23
00
dymONE, dik za radu, mas pravdu.
Bud pockam na sezonu testovaciek, abo aspon siahnem po niecom overenom.
skor to vidim na tu druhu moznost.
btw: stale si myslim ze eraser bol za tie peniaze super kupa, len mne proste akosi nesadol.
myslim ze na L-ko je ten ram co do vysky nestandardne velky, a casto mam problem kvoli vysokemu standoveru z biku bezpecne zliest, a to mam 185cm.
najnizsi bod hornej ramovej je vo vyske 80cm, co je o dobrych 10 cm viac ako u inych bikov.
17.02.2017 - 22:51:50
00
.
18.02.2017 - 02:04:59
01
keyboard_arrow_up