cipo11 s tvrdením, že z MTBIKERA ostal iba eshop absolútne nesúhlasím. Už sa to riešilo svojho času v téme pri redizajne, ale zopakujem to. MTBIKER je stále komunitný portál a prezeranosť obsahu rastie. Youtube obsah je mega úspešný. Bazár funguje super, ak by nebola pandémia tak samozrejme viac obsahu z eventov ale toto neovplyvníme.
MTBIKER sa v obsahu nikdy nehral na odborný plátok, ono aj výsledkový
servis našich cyklistov mal okrem Sagana vždy brutálny podpriemer. Áno, PR je súčasťou, živí to naše komunitné aktivity ale opäť, vizuálny smog sme úplne obmedzili a žiadne bannery, či iné otravy tu niesú. Komunitný obsah uverejňujeme a je nadpriemerne prezeraný, nedá sa mať ale každý týždeň 2-3 super články so silným príbehom, ktoré chytia za srdce. Ak sa pozriem na MTBIKER možno 10 rokov dozadu tak obsahu bolo rapídne menej, PR bol aj vtedy, kvalitatívne sme sa ale posunuli o niekoľko lvlov inde. Uznávam, že spôsob, akým je magazín vedený nemusí každému vyhovovať ale čísla, ktoré majú rastúcu tendenciu hovoria o tom, že pre väčšinu ľudí je tento náš štýl atraktívny a dokáže ich osloviť.
A ešte kratučké odbočenie - od viacerých ľudí som započul, že MTBIKER už nie je to, čo býval ale pri hlbšej debate sme došli k tomu, že shop je OK, magazín má svetlejšie aj horšie chvíľky ale nikto nepovedal, že je to katastrofa, len máme iný pohľad na niektoré veci, čo ale dokážeme akceptovať, bazár je super, komunitné funkcie sú tiež OK, aj keď by sa možno niečo dalo spraviť aj troška lepšie najväčšou zmenou prechádza fórum kde ale tak nejak ideme s dobou, teda viac hejtu, viac trollingu. My ale v tomto smere fórum nechávame ako samostatnú časť a nezasahujeme vôbec. MTBIKER sa určite mení, či k lepšiemu alebo horšiemu je samozrejme subjektívny pohľad ale čísla návštevnosti hovoria o tom, že to asi robíme dobre.
Teším sa už na leto, verím, že sa opäť s niektorými stretneme na eventoch alebo už na predajniach a pokecáme.