Pridám skúsenosť s reklamáciou prasknutého rámu
post1228275.html#p1228275Bike som mal od novembra 2012, teda tento rok končila záruka, hneď ako som zbadal prasklinu poslal som reklamáciu aj s fotkou na help desk bike-discount, vymenili sme si pár mailov, nafotil som faktúru, číslo, bike a prasklinu a bez špekulovania mi sľúbili nový rám. Radon má v reklamačnom poriadku uvedené, že v prípade bicykla staršieho ako dva roky neručia, že dodajú totožný rám, takže mi mohli poslať rám, ktorý by som musel vyskladať nanovo, naštasie nestalo sa. Poslali mi o niečo lepší
rám ZR Race (o 400g ľahší
) pre 26" kolesá, bude treba vymeniť hlavové zloženie, stred,
sedlovku a nejaké drobnosti. Prvý mail som poslal 10.4. a rám prišiel 26.4. Ešte riešim chýbajúce vodítko pre riadiace lanká, resp. som doriešil, dnes mi ho poslali. Celkovo spokojnosť, ale mám ponaučenie, bez záložného bicykla je to na nervy