imro1 napísal:
Ale zas HT by som nechcel :lol:

Ja sa len bojím aby som sa nedožil zániku HTciek.Kazdy by sa chcel len pohupovat😀 ach...
21.01.2018 - 10:21:19
01
Kristina napísal:
Pochopíš keď budeš meniť zadnú brzdu. Či už ako upgrade alebo kvôli servisu. :)


presne taku reakciu som cakal... lebo zadnu brzdu menis lazde 2 tyzdne....stary bike mam od 2009 a nemal som dovod menit bowden... takze ak som to nepochopil za tie roky tak uz asi nepochopim.... ale kazdy podla svojho gusta....
21.01.2018 - 11:07:11
00
Nejaké tie HT (trail/am):

Prílohy:

commencal 2.jpg
commencal 2.jpg 335.72 KiB thumb_up11thumb_down

commencal.jpg
commencal.jpg 321.13 KiB thumb_up12thumb_down

Honzo-CR-Trail_Seitenansicht-1280x853.jpg
Honzo-CR-Trail_Seitenansicht-1280x853.jpg 381.85 KiB thumb_up9thumb_down

orange.jpg
orange.jpg 123.46 KiB thumb_up10thumb_down

transition.jpg
transition.jpg 224.69 KiB thumb_up8thumb_down

kona.jpg
kona.jpg 395.77 KiB thumb_up9thumb_down

s1600_log1.jpg
s1600_log1.jpg 653.2 KiB thumb_up9thumb_down

21.01.2018 - 11:29:56
022
tomtom7 parádne HT👍
21.01.2018 - 11:42:05
02
Vlani po odskúšaní u mojho českého kamoša si robím zálusk na Drössiger XRA 29". Tá geometria mi sadla super. Vladařa sme zbehli len taká radosť.

Prílohy:

1935988-kwikffv4to2c-dsc05164-original.jpg
1935988-kwikffv4to2c-dsc05164-original.jpg 1.05 MiB thumb_up5thumb_down

21.01.2018 - 12:00:58
05
Summit napísal:
Ja sa len bojím aby som sa nedožil zániku HTciek.Kazdy by sa chcel len pohupovat? ach...

To sa nedožiješ neboj ;) . Je som to tu už niekde o tom HT písal a písal som aj to že na ľahký teréna asfalt...každý si prejde nejakým štádiom a vývojom. Na HT som jazdil dosť dlho, no keby neprejdem na full, tak by som kvôli problémom, ktoré som vtedy začínal mať s chrbticou dnes už možno ani nebajkoval. Netvrdím, že to bolo len z HT, ale tak na vysvetlenie, keď si ma už citoval :) ale je to mimo tému, venujme sa radšej bajkom ktoré tu sú :)
21.01.2018 - 12:33:56
00
Pohupovania na fulle sa netreba az tak bat - morska nemoc sa vacsinou nedostavi :-D
21.01.2018 - 13:37:43
02
Rumakk napísal:
presne taku reakciu som cakal... lebo zadnu brzdu menis lazde 2 tyzdne....stary bike mam od 2009 a nemal som dovod menit bowden... takze ak som to nepochopil za tie roky tak uz asi nepochopim.... ale kazdy podla svojho gusta....



Staci aby si ju musel menit raz a velmi rychlo prehodnotis vnutorne vedenie zadnej brzdovej hadice.... Z minutoveho servisneho ukonu pri vonkajsom vedeni sa stava polhodinova operacia (a to inzinieri v ghoste aspon uvazovali a hadice idu popod domcek ku ktoremu je pristup cez krytku na spodku ramu ) u takeho debilneho canyonu musis dat dole aj kluky, nasledne vyrazit pressfit stred a konecne sa dostanes k vymene hadice :tmi: u canyonu to musis robit aj pri meneni radiaceho lanka :(
21.01.2018 - 14:16:42
00
Ta operácia výmeny brzdy vedenej vnútrom rámu kľudne môže trvať aj viac ako 2 hodiny. A to samozrejme za predpokladu, že máš doma všetky prípravky, náradie, olej do brzdy a servis nerobíš doma v obývačke ;)
21.01.2018 - 15:20:42
02
Nová hadica, alebo bowden sa dá predsa potiahnúť za starým, či už so sram hadicovou spojkou, alebo improvizovať.
Robil som to na viacerých bikoch a nevidím v tom nejaký veľký problém. A aj keď sa brzda dáva po ráme vo väčšine prípadov sa upravuje dĺžka hadice a tým súvisí aj odvzdušnovanie. Mne osobne sa viac páči vedenie rámom, ale chápem, že kto sa živý servisom nie je z toho nadšený.
21.01.2018 - 15:30:40
04
ja som nahadzoval bowdeny aj hadicu brzdy cez ram v obyvacke cca hodinu zo vsetkym :) tiez v tom nevidim problem
21.01.2018 - 15:34:35
02
zabudli ste aj na reklamaciu brzdy. pripadna vymena za inu po kupe je tiez strasna sranda hlavne ked tu povodnu chces predat.(cvaknut hadicu, vsetko od oleja, potom novy trn+oliva+odvzdusnenie) takze - krasne to je ked je hadica vo vnutri, skvela udrzba (umyvanie) biku ale tam to konci. za tie problemy okolo toho to nestoji.
21.01.2018 - 15:38:42
04
Predpokladám, že sedlovky sa reklamujú častejšie ako brzdy a neviem koľkí by ste chceli mať vedenie po ráme.
21.01.2018 - 15:44:46
00
Gusto0 tak ale ako sme sa dozvedeli, pre niekoho to nie je problém a aj v obývačke to zvláda do hodiny :)
Na cesťâku je vnútorné vedenie IMHO elegantné a aerodynamicky výhodnejšie. Na niektorých full rámoch je však vnútorné vedenie tiež efektívnejšie ako vonkajšie. Ja som len písala, že zo servisného hľadiska je vonkajšie vedenie viac "user friendly".
21.01.2018 - 17:29:52
00
Hosť napísal:
Staci aby si ju musel menit raz a velmi rychlo prehodnotis vnutorne vedenie zadnej brzdovej hadice.... Z minutoveho servisneho ukonu pri vonkajsom vedeni sa stava polhodinova operacia (a to inzinieri v ghoste aspon uvazovali a hadice idu popod domcek ku ktoremu je pristup cez krytku na spodku ramu ) u takeho debilneho canyonu musis dat dole aj kluky, nasledne vyrazit pressfit stred a konecne sa dostanes k vymene hadice :tmi: u canyonu to musis robit aj pri meneni radiaceho lanka :(


ale musis uznat ze aj ked menis brzdy tak asi nikdy ti nesedi dlzka brzdovej hadice a musis naplnat system novou kvapalinou, cize v podstate navyse jedine co spravis tak prevlecies hadicu cez ram... a to uz je na sikovnosti ako dlho to budes robit.. uznavam niektore ramy mozu byt komplikovane, ale da sa to vzdy.... ved aj teleskopicke sedlovky prevliekame cez ramy ci uy hydraulika alebo mechanika, a v tomto pripade menis castejsie lanko s bowdenom na ovladanie ako hadicu na vrzdu.... cize reakcia ze ´´pochopis ked budes musiet menit brzdu´´ mi pride neopodstatnena.. vravim, na starom biku od 2009 ani raz....
21.01.2018 - 19:16:34
01
keyboard_arrow_up