Ahojte, viem že tu už taketo témy boli ale aj tak som nenašiel čo som potreboval.
Vyberám si bike na všetko. Žijem a pracujem v Holandsku a bike je pre mňa jediný dopravný prostriedok v kombinácii s verejnou dopravou. Zároveň ale rád jazdím MTB a chcem sa pomaly dostať aj k zjazdom. Nejaké malé som už bol a chcem ísť ďalej. Takže potrebujem niečo na čom sa dá normálne jazdiť dayli , urban free ride, a prežije aj náročný terén- Stúpanie/zjazdy. Už mesiac študujem a stále neviem čo vybrať.

Požiadavky na bike:

Definitívne Hardtail
Agresívna geometria <67°
Zdvih: 140-160mm
27,5 /27,5+ kolesá Cena do 2000€
Počkám kľudne aj na 2021 modely

Zatiaľ ma dosť zaujali hlavne biky od Chainreaction. Vyberám zatiaľ po medzi :

https://vitusbikes.com/products/vitus-sentier-27-vrs-mountain-bike

https://www.commencal-store.co.uk/Mobile/meta-ht-am-essential-c2x31379239

Som samozrejme otvorený aj iným bikeom. Myslím že keď sa pozriete na tieto tak viete čo cca hľadám. Chcem jednoducho to najlepšie v tejto kategórii do 2000€. Vopred ďakujem za pomoc.
13.09.2020 - 16:05:19
01
A nemas lepšie ísť do XC ako trailu ked to chceš využívať aj ako dopravný prostriedok a rôzne rozmanité terény ?
13.09.2020 - 19:48:28
00
Pozrel som si oba. Akoze na traili a z kopca to pojde. Ale prepravovat by som sa na tom nechcel - nadries sa ako kon. Ak si mam z tych dvoch vybrat, tak toho Vitusa.
13.09.2020 - 20:28:51
00
Viem že sa nadriem pri bežnom jazdení, ale mám v pláne ísť neskôr aj malino brdo napr tie ľahšie trasy. Chcem jazdiť troška aj urban free ride. Tie xc stými geo budú na každom prudšom kopci utrpenie hlavne teda potom ako navštívim nemocnicu ? Plus premýšľal som že kúpim nejaké jemnejšie plášte a tie drapaky nechám ak pojdem niekde do hrubšieho terenu. Predsa len je to hardtail myslíte že by bol až taky problém na tom prejsť trebárs 15-20km po asfaltke?
14.09.2020 - 03:53:57
00