Kks, vy musite byt riadna dvojka :lol: hned by som zbystril keby mi vojdete do obchodu
17.06.2021 - 14:16:48
01
pa3km koho teraz myslíš? 1) Tých čo tvrdia, že servis by si mal stáť za svojou robotou? 2) Alebo tých, čo tvrdia, že servis nie je zodpovedný za svoju robotu?

Lebo ak za možnosť 2) potom je na mieste otázka, prečo ľudia chodia do autoservisov. Však predsa vymeniť žiarovky, prezuť pneu, vymeniť a opraviť brzdy, spraviť rozvody, vymeniť olej v motore a prevodovke, vymeniť ramená, silentbloky, rôzne čapy, spraviť geometriu je predsa to isté, stačí pozrieť video na YouTube a človek to spraví doma. Kde je problém potom?
17.06.2021 - 14:47:48
05
Jano1987 ty si si v autoservise dal nastavit sklon spatneho zrkadla, nie vymenit rozvody
17.06.2021 - 15:04:05
01
Každý si idete svoje podľa svojho uhla pohľadu... Ale realita je v podstate takáto: 1) Všetko je to o serióznosti jednak poskytovateľa (predajcu, servisu), ale aj samotného zákazníka, čiže ak to skutočne bolo tak, ako Jano1987 napísal o prípade svojho kamaráta, tak tam to zo strany predajcu/servisu nebolo práve najkorektnejšie... 2) Zákon o ochrane spotrebiteľa je ale (trebárs §18) napísaný značne tendenčne v prospech spotrebiteľa - napr. ods. 6: ...Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením... v dôsledku čoho 3) Často dochádza doslova k zneužívaniu týchto práv, kde ľudia klamú, zavádzajú a vyhrážajú sa, vedomí si, že 4) Predajca, alebo servis v prípade spornej reklamácie radšej často so škrípaním zubov poškodený komponent vymení, aj keď ide zjavne o klamstvo, než by sa mal pri každej druhej príležitosti zaoberať znaleckým posudkom a ešte k tomu aj v prípade oprávneného zamietnutia ten posudok (60 - 200,- Eur) platiť, prípadne schytávať kontroly zo SOI (a to vieme, že tí vždy niečo nájdu, lebo musia)... Takže povedal by som: Servisy - stojme si za kvalitou svojej práce (veď to je vlastne naše renomé) a zákazníci - majte trochu morálky a čestnosti, a reklamujte len skutočne oprávnené veci... Svetu mier...
17.06.2021 - 15:33:20
113
Fuji Beartooth 1.1 po roku a pol jazdenia prasklina zadnej stavby hned za stredom / zvarom. Cakam na odpoved ..reklamacia in progress :)

Prílohy:

IMG_20210717_184257913.jpg
IMG_20210717_184257913.jpg 354.67 KiB thumb_up0thumb_down

17.07.2021 - 19:03:07
00
Haibike Freed 7.55, karbonovy ram, december 2017. Prasklina v domceku stredoveho zlozenia. Niekedy pri silnejsej zatazi (vacsinou do kopca) to neskutocne puka.
Cely bike sa ide posielat spat k vyrobcovi. Dam vediet ako som dopadol.

Prílohy:

IMG_5666.JPG
IMG_5666.JPG 336.3 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5669.JPG
IMG_5669.JPG 429.3 KiB thumb_up0thumb_down

25.08.2021 - 13:39:37
01
Fuji ram vyreklamovany. Trvalo to ~ 2 mesiace ale poriesene. Riesene cez obchod https://www.cycletec.de/ v podstate nerobili ziadny problem, len to dlho trvalo...
27.08.2021 - 16:57:12
00
Vid moj prispevok vyssie - reklamacia zamietnuta.
08.09.2021 - 16:22:34
00
a poslali aj dovod zamietnutia?
08.09.2021 - 16:28:55
00
Zubesuch napísal:
a poslali aj dovod zamietnutia?

Ram pravdepodobne zniceny pri vymene BB.
08.09.2021 - 16:50:09
00
Tak daleko od misiek by som nepovedal ze to praskne ak by sa lisovalo nespravne
08.09.2021 - 21:34:34
00
Zubesuch napísal:
a na co su stavane bicykle? sak nech to explicitne napise kazdy vyrobca ku kazdemu modelu a nech si podla toho zakaznik moze vybrat pre neho ten spravny bicykel. Nie kazdy ma 180cm a 75kg.


CTM to pise ale to info je tak schovane, ze bezny zakaznik sa k tej informacii nedopracuje. Ja som si to nastastie checkoval a CTMku sa oblukom vyhol. Mat 110kg max nosnost v ktorej je uz zaratana aj vaha biku a proste vsetkeho...je na horsky bicykel max TRAPNE. Bohuzial, nie je to len CTM ktore vyrabaju bicykle s takouto max nosnostou.

Ak si tazsi treba vyberat zo znaciek ala Orbea, Trek, Kona, GT atd. Davaju navyse dozivotnu zaruku na ram.
09.09.2021 - 10:00:40
03
Kupil som karbonovy Specialized. predavac hovoril o dozivotnej zaruke na ram. Neskor som ale zistil, ze aby som si mohol uplatnit tuto dozivotnu zaruku na ram, musim chodit s bicyklom aspon raz rocne na servis do autorizovaneho strediska kde si tuto prehliadku zaplatim. Teraz aktualne stoji asi 40 eur, ci kolko mi to vravel. A teraz ked si zmyslia, ze toto je zle, tam to je zle. co povedia, to mi budu musiet vymenit, aby som ziskal peciatku do zaznamov ohladne tej zaruky na ram. cykloobchod kde som kupil bike mam dalej, tak som sa pytal v inej predajni Specialized na tu dozivotnu zaruku na ram, ze by som chodil k nim s ?. Kukal na mna ako na debila, ze aka dozivotna zaruka. Ze ked mu do predajne donesiem poskodeny 6 rocny jazdeny MTB ram, tak ten asi tazko bude ako novy, bude obity a ze na taky ram mi tazko uznaju reklamaciu. Cosi splietal o zaruke na ram dva roky a koniec, ze ako predajca nevidi dovod reklamovat ram, ktory sa pouzival na mtb jazdenie. Toto mi povedali v Specialized predajni, co ma ako dost zarazilo. Co teda znamena dozivotna zaruka na ram od Specialized? Lebo mam chut sa vykaslat na tie ich kazdorocne kontroly a risknut to. Bike si viac menej servisujem sam. Rozobrat hlavove, stredove, natahat lanka, bowdeny, nastavit prehadzovacky, odvzdusnit brzdy, vymena platniciek, kotucov, retaze... no proste vela veci si robim sam.

Mam zbierat tie peciatky, ci nie? ?
28.09.2021 - 23:16:17
01
Ja mam tiez Specialized kupovany v Cesku. Hned pri kupe mi povedali, ze na ram je dozivotna zaruka. Akurat sa musim do 90 dni zaregistrovat na oficialnej stranke. A prist na garancku, aby mi dali peciatku. Potom uz nespominali, ze musim chodit kazdy rok k nim alebo niekomu inemu, aby som si mohol uplatnit (nedajboze) zaruku na ram. Okrem toho maju napisane na ofic. stranke: "Pokiaľ nemáte servisné záznamy uvedené v Záručnom liste (peciatky), predložte doklady potvrdzujúce prevedenie servisu."


Naposledy upravil BigGuy dňa 28.09.2021 - 23:37:25, celkovo upravené 1 krát.

28.09.2021 - 23:33:33
00
Specialized dozivotna zaruka je na zivotnost ramu nie jeho majitela. Maju to v zarucnych podmienkach nech uz to znamena cokolvek. Najskor ale konci zivotnost ramu jeho prasknutim.
28.09.2021 - 23:36:46
00
keyboard_arrow_up