Povodne som chcel do tohto vlakna hodit otazku, ako servisovat orech, ale nakoniec po vlastnej skusenosti prikladam navod:
Moj orech v naboji Author Xenon disc na priemyselnych loziskach uz po 8 tis. km hucal pri jazde na volnobeh.
Po demontazi kolesa, kazety a vsetkych prachoviek som jemne vyklepol von hlinikovu osku aj s loziskom zo strany orecha na druhu stranu. Samotny orech je priskrutkovany inbusovou (ano, pisem to spravne: „Innensechskantschraube Bauer und Schaurte“) skrutkou 12 mm (taky inbus ma doma kazdy vodar, kedze rovnaky kluc treba na sedla vodovodnych baterii, predlzenia atd. (obr. IMAG0282). Z druhej strany to potom vyzera takto (obr. IMAG0281). Z orecha je nutne vyklepat lozisko (obr. IMAG0280). Teraz pride zasadna vec: Kym skrutka drziaca orech o naboj mala normalny pravy zavit, tak matica-lozko pre lozisko ma opacny lavy zavit. Na tento ucel som si pilnikom prisposobil kluc s natlkaca parkiet (obr. IMAG0279), ktory musi sadnut do tych dvoch drazok na predchadzajucom obrazku.
V samotnom orechu su dve loziska s volne sypanymi gulickami 25+25 kusov. Pod maticou, ktora je zaroven lozkom pre lozisko je niekolko tenkych podloziek, z ktorych je potrebne odobrat prislusne mnozstvo tak, aby sa zmensila vola orecha. U mna stacilo vybrat jednu (obr. IMAG0276), kde je odfotena cela sustava. Po odobrati podlozky a vycisteni vsetkych casti som orech skladal systemom "prilep gulicky do drahy vazelinou" (obr. IMAG0277).
Po zlozeni je orech znacne tichsi, i ked musim uznat, ze drahy guliciek uz nie su take hladke ako ked boli nove a jemne to huci stale. Par (tis.) km na tom ale este najazdim!
Zaroven som zistil, ze loziska uz maju tiez svoju volu, takze som ich pomeral a najblizsie si kupim nove v obchode s loziskami.
PS: Moje heslo: Nebojim sa nicoho a idem do toho!

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up