Celý rok mám vzadu Specialized Fast Trak Control 29x2.2. Hmotnosť okolo 610g, cena 31-35€.

Nafúknuť sa dá veľkou pumpou ak má ráfik aspoň ako-tak dobrý profil, opätovné nahodenie po x-tisíc km tiež možné po menšom boji, neroztiahol sa tak že by som musel ísť na pumpu

Najskôr tmel NoTubes, potom prechod na No Flats Joe's Elite racer Sealant z dôvodu nespokojnosti s jeho správaním. Pár desiatok kilometrov s dušou – to bola taká malá katastrofa ohľadom správania (valivý odpor, celkový pocit), pritom tá duša nebola ťažká.

1988 km – defekt, klinec (obrázok 1). Po vytiahnutí vysoký tlak tmel neudržal, opatrne sa dalo prejsť ešte viac ako 10km domov. Oprava – najväčšia záplata z Longus sady na opravu defektov, drží cez 2000km v pohode.

4000 km – defekt, nejaký klinec (obrázok 2)? Fajnovo sa zarazil dovnútra, ostal v plášti (vo vnútri), klopkal tam a tak ako je vidieť na foto som ho až doma uvidel. Takmer 10km na nízkom tlaku domov, keď som prifúkol tak tmel to neudržal ako v prvom prípade.
Oprava – menšia okrúhla záplata, uvidí sa ako to vydrží (zatiaľ 380km).

Záver – pomerne veľké prepichnutie udrží No Flats Joe's Elite racer Sealant v tomto plášti len pri veľmi nízkom tlaku. Tmel vysychá pomaly, nerobí ježkov, je lacný a celkovo je to ozaj fajn voľba. Ani po tisíckach kilometrov sa nejako nedegraduje, fungoval aj pri jemnom nechcenom zriedení s vodou. Ten Specialized plášť je veľmi dobrá voľba na XC (a občas aj trochu viac), s dušou ho neodporúčam používať.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up