Existujúcu cestu v niektorých miestach uz nie je velmi kam rozsirovat. V Bytcici a Porubke by museli zatrubnit priekopy alebo zburat domy. Navyse uz zacala vystavba D1 po LL, na ktoru bude nadvazovat privadzac zo Ziliny az za Porúbku. Nepredpokladam, ze nebudu potom I/64 rozsirovat, skor ju zmenia na cestu II. tr. Intenzity by sa tam ale mali aj tak pohybovat okolo 3-6tis vozidiel v roznych usekoch, co je 1/3-1/2 sucasnych.
Lord predpokladam, ze pod cyklocestou si predstavujes nieco ako v Bystrickej doline. Tam je to dopravnym znacenim oznacene ako spolocna cesticka pre pesich aj cyklistov. Sirka vsak nezodpoveda ani minimálnej sirke samostatnej cesticky pre cyklistov podla STN 73 6110. Smerove vedenie je tiez v niektorych miestach otazne.
Pri cesticke v Rajeckej doline bude treba dodrziavat uz nielen STN ale aj TP, ktore budu platne od tohto roku. Sirka cesticky pre cyklistov bude min. 2,5m ak sa tam budu motat aj chodci tak 4m. Lepsie budu osetrene aj polomery smerovych oblukov. Zeleznica aj Rajcianka maju podla mna aj priaznivejsie smerove a vyskove vedenie ako existujuca cesta I/64. Aj tak sa to ale da naprojektovat zle, tak bude treba pripomienkovat vsetko co splodia.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up