Ten budúci servis som urobil teraz večer,najprv som chcel len odmerať množstvo oleja nad vzduchovým piestom-to bolo rýchlo-odpustiť tlak,golou 28 odmontovať zátku s ventilom a injekciou nasať olej.
Keď som ledva vysal 10 ml,už bolo jasné,že zvyšných 5 ml preniklo pod piest do mazacieho oleja puzdier vonkajších nôh-takže nohy dole-samozrejme z lavej vzduchovej vytieklo viac (30 ml FoxGren 10wt spolu z 5 ml Fox Float fluid) aj bol pekne sfarbený do tmava.Z pravej nohy to bolo v poriadku-vytiekol len bledozelený olej,tak ako to má byť.
Ďalší postup-demontáž vzduchového piestu,kontrola tesnení-všetko v poriadku.Ako sa teda dostane olej pod tesnenie vzduchového piestu ? Mám teóriu,že za to môže tesnenie č.2 - modré,ktoré je namontované hranou smerom dole-je možné,že pri pružení vidlice toto tesnenie zotiera jemný mikroskopický film oleja a posúva ho smerom dole.Či je táto teória reálna,sa uvidí pri ďalšom servise-modré tesnenie som dal preč,takže olejový film by nemal byť zotieraný-uvidím po sezóne.
Jedna zmena nastala okamžite-počiatočný odtrh je nepatrný,pri tlaku 60PSI stačí zľahka položiť ruku na riaditká,pohyb je úplne hladký,maslový.
foka č.1 olej nad vzduchovým piestom (10 ml,naplnené bolo 15 ml)
č.2 vzduchový piest , 2 tesnenia,čierne tlakové,modré ???
č.3 bez modrého tesnenia,po zložení odtrh výrazne lepší

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up