jaskyňa Malá veterná diera

srdcovka Slovenským krasom http://www.cykloserver.cz/tipy-na-vylety/detail/?d=172471 profil trasy
2 dňový MTB výlet s prenocovaním v Bôrke. Štart z Moldavy po poľnej ceste popri železničnej trati do Drienovca, cez dedinu smer kameňolom za rybníkom vľavo po poľnej ceste popod les po lúkach smerom k Turnianskému hradu. Výjazd na cestu medzi Turňou a Hájom po poľnej ceste vedúcej medzi poliami. Potom vľavo smer k parkovisku k reštike Pod hradom, ďalej lesnou cestou pod hardnou stráňou pomedzi vinice a chaty až do Zádiela. Ďalej smer poľnohosp. družstvo červenou cyklotrasou cez Petrov laz, Zemné hradisko až do Hrhova. V Hrhove pred cintorínom po žltej popod železničný most tu pokračujeme ďalej po ceste vyjazdenej od áut cez borovicový les a tiahlym stúpaním až na vrchol k chate Tanya. Držať sa vždy ciest vľavo. Je treba silné nohy a dobrú kondičku, kto nemá ten tlačí, cca. hodinku. Hore pri chate Tanya /žltá značka/ zima, ľad a zvyšky snehu. Prechod na červenú značku a zjazd ku kaplnke nad Bôrkou. Odtiaľ potom zjazd po asfalte /červené C/ Baksovou dolinou do Zádielskej tiesňavy. Pôvodne som chcel hore smer Hačava po cyklochodníku ale vyššie od bufetu bol ľad a sneh, tak zmena plánu a zjazd tiesňavou do Zádiela. Rýchly zjazd dolu tiesňavou z rána kým nejdú turisti Zo Zádiela potom až do Hája tou istou trasou. Z Hája modrou značkou smer vyvieračka Miglinc. Zo začiatku zjazdné bajkom, potom cca. 30 min. tlačenie skalistým chodníkom na vrchol. Nič strašné. Krásne výhľady z chodníka. Na planine krasne jazdenie až k vyvieračke Miglinc a celým Miglincom modrou značkou cez Palantu až do Drienovských kúpeľov. Dobrý zjazdík. Zopár pív u Zlatého páva a ide sa ďalej dom Čakal som viac blata a mokra, ale trasa bola z 90 percent suchá, trochu blata medzi vinicami pod Turň. hradom a v Miglinci okolo pamätníka od lesných mechanizmov.