Takže prispejem aj ja so svojou skúsenosťou.
Canyon LUX CF 8.9 veľkosť L kúpený 03/2014, do 10/2014 najazdených cca 3000km, maratóny, XC a pod., žiadne skoky ani iný extrém, ktorý by takýto bike nemal zvládnuť. Ku koncu sezóny som urobil klasickú bikerskú chybu => dôkladné umytie a údržba, no a samozrejme, že sa to stalo  => prasklina na ráme (dokonca dve). Ale nie, teraz vážne. Začalo sa to prejavovať jemným „pukavým“ zvukom, najmä pri silovejšom šliapaní, alebo šliapaní v stoji. Najprv som objavil vlásočnicovú prasklinu na laku na sedlovej trubke tesne pod uchytením vahadla zadnej stavby (viď foto 1 a 2). foto 1.jpg foto 2.jpg Bola to naozaj len vlásočnicová prasklina, ktorú bolo vidieť len pod určitým uhlom, ale bola citeľná ak som po tom mieste prešiel nechtom. Po dôkladnejšom preskúmaní som však našiel ďalší problém, ktorý už bol evidentný. Prasklina v mieste uchytenia spodného čapu zadnej stavby. (viď foto 3 až 6) foto 3.jpg foto 4.jpg foto 5.jpg foto 6.jpg. Je to miesto na ktorom ani nie je veľmi reálne nejaké mechanické poškodenie, či už „odstrelený“ kameň alebo nejaké „udretie“, nakoľko to miesto je tam dostatočne „skryté“. Uťahovací moment bol správny a tak dodnes netuším, čo to spôsobilo. Každopádne spoločnosť Canyon sa k tomu postavila profesionálne a reklamácia bola bez problémov uznaná a vyriešená.
Priebeh reklamácie:
15.01.2015 e-mail s popisom a fotkami na adresu Slovakia@canyon.com; následne rýchla, vecná a korektná komunikácia s CZ zastúpením Canyonu.
19.01.2015 dohoda, že bike musí ísť fyzicky do Nemecka.
22.01.2015 e-mail od CZ zastúpenia o objednaní prepravy na vopred dohodnutý termín.
26.01.2015 kuriér preberá kompletný bike (zabalený v pôvodnej krabici), prepravu platí Canyon.
30.01.2015 e-mail z Canyon Nemecko (AJ), že bike dorazil, s popisom komponentov „naviac“ (držiak cyklopočítača, magnet cyklopočítača na kolese, košík na fľašu).
...zopár dní nervozity a strachu ako to dopadne  a sporadicky komunikácia s CZ zastúpením o priebehu reklamácie.
19.02.2015 e-mail z Canyon Nemecko (AJ), že reklamácia je vybavená a bike je zasielaný späť.
25.02.2015 bike doručený prepravnou spoločnosťou. Prepravu platí Canyon.
Vymenený rám za modelový rok 2015 (viď foto 7 a foto 7.jpg foto 8.jpg, teraz tam farebne neladí vidlica , ale to ma veľmi netrápi. Vymenené za nové aj hlavové zloženie a radiace lanká. Všetko zdarma.
Na nový rám, zabudli dať také gumové „záslepky“, ktoré sa dávajú zo spodnej strany hornej rámovej trubky (viď foto 9) foto 9.jpg. Po napísaní e-mailu na CZ zastúpenie a poslanie fotky mi chýbajúce záslepky následne zaslali poštou. Maximálna spokojnosť.
Netreba sa báť priamej kúpy od tohto predajcu cez internet. Z mojich skúseností je priebeh reklamácie korektnejší a hladší ako u množstva kamenných predajní.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up