Z Podhorode smerom do Krivoštian je to lepšie zjazdné na biku. Keď ideš od Krivoštian tak musíš hneď na pár úsekoch tlačiť hore na Krivoštianku, potom až pod Kyjov je to viac-menej v pohode a vrchol sa dá zľava pretraverzovať-pretlačiť, Rozdielňa a Malý peňažník sú bezproblémové, ďalej od lúky pod Vihorlatom sa dá zo začiatku šľapať až po posledných cca 150 výškových metrov, kde je strmé stúpanie na vrchol Vihorlatu, ale keď to pôjdeš z opačnej strany od Podhorode tak zjazd dole na lúku je parádny, ale rovnako aj zjazd z Jedlinky na sedlo Tri tably je parádny. Zo sedla sa dá vyšľapať na Sninský kameň, okolo kóty 1013 je zopár kamenistých úsekov, potom zjazd z Nežabca a klesáš až do Strihovského sedla, zo sedla výšľap na Jasenovský vrch a kótu 891 (tiež je tam zopár kamenistých úsekov) a od Pilnikovej lúky až po Podhoroď opäť klesáš. Je to zaujímavá trasa pohodovým tempom na celý deň od rána do večera

Z Vinianského hradu sa oplatí ísť cez grófske hroby na Hiriači a potom sa napojiť opäť na modrú značku. Môžeš zájsť na Jasenovký hrad, vrátiť sa späť na rázcestie a pokračovať ďalej na Krivoštianku, užiť si zjazd dole a keď zvýši čas ísť ešte na Brekovský hrad a budeš mať tri hrady na biku za jeden deň