Kto ma KS E-ten, tomu možno toto pomôže. Srali ma na nej dve veci: večný bordel, ktorý sa nachytal do mechanizmu, ktorým sa sedlovka odomyká / zamyká a jej pomalé vysúvanie.
Kúpil som ročný bajk, jednu sezónu som na nom ešte pojazdil ja, takže základný servis podľa návodu z jutuba bol nevyhnutný. Pôvodná vazelína vnútri mala už konzistenciu skoro zatuhnutého tmelu, na niektorých miestach som ju/ho musel odstrániť dokonca jemným vodným šmirglíkom. Dôkladne premazať, zložiť raz do roka bude asi nevyhnutné.
Keďže KS na E-Ten doteraz neponúka nejakú "sofistikovanú" krytku páčky, ktorou sa sedlovka ovláda, čo je pre mňa úplne nepochopiteľné, keďže celý ten mechanizmus je vystavený napospas všetkému bordelu, ktorý ide okolo, stará deravá duša a tri sťahovacie pásiky poslúžili ako alfa verzia home made prezervatívu. Prevedenie sice pre oko nič moc, ale funkčnéé...

Už po samotnom vyčistení sa vysúvanie samozrejme zrýchlilo, ale stále som mal pocit, že v rýchlosti sú rezervy. Keďže je to uzavretý valec, pri vysúvaní sa do neho musí nasať vzduch, tak prečo ho dnu nevpustiť. Navŕtal som odspodu štyri dierky a zakryl ich priedušnou penou, aby zase nenasával bordel...Prilepil som ju obojstrannou páskou /samozrejme nie cez dierky /. Nuž a krása... už sa to hýbe podľa mojich predstáv.
Pravdou je, že po osadení do rámu sa mi zdá, že sa rýchlosť vysúvania zase o málinko znížila /asi mám hermeticky uzavretý rám, ale ten už prevŕtavať nebudem / ale je to podstatne lepšie ako na začiatku... toť šecko. A Tesákovi dikes za videjo...

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up