Pred dvoma mesiacmi som mal neprijemny incident s konarom v kolese. Ten mi namotal prehadzovacku do vypletu, Vysledok tejto demolacie bol: dve prasknute spice, ohnuta prehadzovacka, prasknuty ram v okoli patky vid prve tri fotografie.

Vzhladom na to, ze patka ostala neporusena rozhodol som sa bicykel reklamovat tam, kde som ho kupil a teda: Bicykle SG - Prešov. Tam som cakal tri tyzdne na reakciu. Posledny tyzden mi uz ani nedvihali telefon. Rozhodol som sa teda nakontaktovat www.carbonfactory.sk

Poslal som im fotografie poskodeneho ramu + popis toho co sa stalo, dohodli sme si termin opravy. Bicykel som priniesol do GREENBIKE-u v BA. Tam mi majitel povedal, ze by to malo byt na reklamaciu a ze to skusia vyreklamovat oni, nakolko maju z distributorom dobre vztahy. Ja som ostal ako ovareny... Uplne cudzi predajca, ktory nema nic spolocne s mojim bicyklom mi chce pomoct? Neveril som vlastnym usiam. Samozrejme som to uvital, nakolko predajca z Presova ma v tej dobe stale ignoroval. Po par dnoch som mal informaciu, ze mi FELT ponuka novy ram za priplatok 570€ (neakceptovatelne). V tej dobe ma kontaktoval predajca z Presova, ktory mi dal tu istu informaciu a este sa rozculoval, preco to riesim cez ine kanaly... (nonsens)

Rozhodol som sa teda pre opravu ramu cez carbonfactory. Milo ma prekvapil cesky distrubutor JMC Trading, ktory sa rozhodol opravu ramu zaplatit. Tymto by som sa chcel podakovat panovi Gunisovi z carbonfactory, chalanom z Greenbiku, ktorych pristup si zasluzi palec hore a tak isto aj distributorovi Feltu. Zamysliet by sa vsak mal predajca. Mrzi ma, ze este stale je citit rozdiel v slubach a v pristupe ku zakaznikovi na vychode a na zapade

Nizsie prikladam niekolko obrazkov z opravy + finalnu podobu poskodeneho ramu.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up