Dostal som sa k lacnej vidlici Fox 32 Alps 100mm (26")
Predavajuci ma upozornil na mozne poskodenie noh, nakolko neprebiehal ziaden servis.
Rozhodol som sa ju zoservisovat sam, po precitani tohto vlakna.

Po rozobrati ma cakalo "prekvapenie"
1. Olej vo zduchovej komore zmiesany s olejom zo spodu, v spodnej casti ani kvapka (vzduchova komora cca 15ml oleja, predpis - 5ml fluidny pre nzduchovu patronu a 20ml mazanie pod komoru) . Odniesli si to poskriabane nohy.
2. Prachove gufera doslova blatom obalene, molitanove kruzky uplne suche. V tlmiacej patrone mlieko cca 70ml. Predpis 150ml tlmicoveho oleja.

Vidlicu som riadne umyl. Samozrejme nie tlmiacu patronu, tu som iba prepumpoval nech to svinstvo odtial vylezie von a ked dojde tlmicovy olej, prepumpujem zopar krat cisty olej. Skusil som na sucho ako sa budu nohy klzat a svete div sa idu hladko.

Takze cakam na gufera a oleje. Pre istotu som na odporucenie vybral molitanovy kruzok z piestika na vzduchovu komoru, nakolko ste tu spominali, ze taha olej do tlakovej komory.
Vydlica po mojom repase putuje na zimak, istotne bude lepsia ako 16 rocna RST.

Tesnenia som objednal tieto a dufam ze budu pasovat:
http://www.spoke-store.sk/fox-32-mm-seal-kit-22542/

Olej do vzduchovej patrony:
http://www.spoke-store.sk/fox-float-suspension-fluid/

Tlmicovy olej som od foxu s viskozitou 10W nenasiel, tak tam dam Motorex, dufam, ze nic nepokazim
http://www.spoke-store.sk/motorex-racing-fork-oil/

Este moja otazka, kde zozeniem tesnenia na piestik vo vzduchovej komore?
Dakujem.

Aspon viem co ma caka na mojej Mrdke s novou Foxinou.
Po precitani vlakna, ako zabudaju v nemenovanom servise dolievat olej, mam chut ju rozobrat a doliat olej sam. Aj napriek strate zaruky.

Vid foto. Inak prekvapenie je, ze aj v takto katastrofalnom stave ta vidlica fungovala. Takze az take lunty tie lisky nie su, ako sa tu spomina.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up