lave stare/prave nove

pozor na náhlu demoláciu motora,týka sa motorov VW group 1,9TDi PD 77 kW , kód motora najmä BXE ,BLS v rokoch výroby 2006 - 2008 (teda montovaných do jedného z najpočetnejších áut na našich cestách - Octavia ll , na stokách motorov sa bez varovania odtrhne ojnica,následne vyrazí do bloku motora dieru-olej sa rozleje na cestu ... samozrejme VW group sa tento prieser snaží ututlať,namiesto aby nariadil hromadnú zvolávačku... už ani nemusí,záruka dávno vypršala-obšírne vlákno o tomto probléme tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100&postdays=0&postorder=asc&start=0
dnes som na jednom motore BXE menil ojničné ložiská a skrutky,na tachometri 307 000 km,horné ložiská to už mali za sebou,ja aj majitel dúfame,že výmena neprišla neskoro-pár fotiek:

nieco podobne ale na "opacnom" konci motora som mal aj ja . Motor v VW Caddy 1,9TDi PD 55 kW kod motora BSU. Motor aj po zahriati (cca 10km) hlasnejsie klapal, tak som to kontroloval, odokyryjem stupel nalievacieho hrdla oleja a vybehli na mna vyfukove splodiny. Z netu som ved,l ze nieco podobne "sa deje" motorom BLS. Nakoniec sa menilo: vacka, zdvihatka , klzne loziska vacky. Menene pri cca 270 000km, rovno som vymenil samozrejme olej+ filtre, ked uz to bolo rozobrate. Navyse sa muselo menit tesnenie pod palivovym cerpadlom lebo tieklo. Fotky nie moc kvalitne ale aku-taku vypovednu hodnotu maju, viac som nenafotil.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up