Dnes dopadol úspešne test opravy bezdušákov. V skalách mi zablokovalo predné koleso, v malej rýchlosti nadvihlo zadné, ktoré z pár cm výšky dopadlo presne na ostrú hranu skaly. Výsledok 1cm rez na behúni. Oprava tubless opravnou sadou z tunajšieho obchodu. Oprava bola rýchlejšia ako výmena duše, keďže nebolo treba dávať dole plášť. Aj prenosnou pumpou som bez problémov nafúkal prázdny plášť. Odkedy mám spoľahlivú kombináciu (TLR plášte a ráfiky + NoTubes tmel), tak prvý defekt ktorý bolo treba opravovať. Kedysi dávno som skúšal knôt do zapaľovača, ale to bolo len trápenie, chvíľu držal, ale jazdou sa furt vyťahoval, že to aj tak skončilo podlepením plášťa. Tento originál pekne nabobtnal a prilepil sa. Vyzerá to na trvalé riešenie.

Keď budem meniť plášte, okrem testu čo urobí CO2 s tmelom, tak narežem aj bočnicu, či to tieto knôty na dojazd zvládnu...

Diki Marinada za dávnejší tip

lase99 Ja som kedysi dávno podlepoval behúň aj bočnicu obyčajnou záplatou na duše, do 1cm diery úplne v pohode. Vždy som takto pekne dojazdil každý plášť. Mám aj nastrihané bočnice starého plášťa, to sa dá použiť aj je diera naozaj veľká.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up