Takze takto, ta redukcia co dal Raver sa da pouzit len na fukanie kolesa. Merat tlak sa s tym bez upravy neda(mam to doma). Merak na AV(auto ventil) meria tlak tak ze taky "dzindzik" zatlaci na tu "tycinku" v autoventile a tym sa ten ventil otvory a zmera sa tlak. Lenze ak pouzijes tuto redukciu tak "tycinka" s FV(galuskovy ventil) je v tej redukci strasne nizko a "dzindzik" s meraku na nu nedociahne a merak nic nezmera. Riesit sa to da takto. Ja som tam do uz nasrobovanej redukcie na FV narval kusok zapalky(hocijake drievko) cca. 3mm dlhe. Takto to funguje skoro rovnako ako na AV. Tuto metodu som dlhsie praktizoval sam, ale neskor som si zakupil merak na biky Schwalbe. S tym sa daju merat obidva typy ventilov. Dobra vec, odporucam.
PS. Prepacte za pouzivanie vyrazov typu "dzindzik" a "tycinka", inak som to nazvat nevedel.
PS2. Tu je ten merak:

Edit: Nieco podobe sa riesilo aj tu: viewtopic.php?f=2&t=16241

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up