DeniDu chalani mi odprisahavaju, ze ten bike nebol oznaceny ako nachystany, ked si prisla. Z logov vidim ze SMS odisla 16:45 a bike bol zaplateny a prevzaty 17:06, takze to by mi sedelo na to, ze ho zacali chystat az po Tvojom prichode a dali ho dokopy na pockanie. Nicmenej to neospravedlnuje to, ze nebol 100% nastaveny, takze za to sa ospravedlnujeme a servisaci dostali spatnu vazbu.
Je pravda, ze expedujeme vyrazne viac bicyklov ako pred rokom takze je hlavne okolo peknych vikendov servis velmi vytazeny v tejto casti sezony. Skuseni servisaci nerastu na stromoch a je ich malo, preto si musime zaskolovat a vychovavat mechanikov sami. Kvalitnych ludi si drzime aj za cenu vyssich nakladov a kvalitnych ludi najimame aj za cenu vyssich nakladov, tam nie je o com.
Servis vidlic a tlmicov sa robi u nas len zakladny, tie komplexnejsie veci sa posielaju servisnemu partnerovi, ktory sa na to specializuje.
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre