DeniDu chalani mi odprisahavaju, ze ten bike nebol oznaceny ako nachystany, ked si prisla. Z logov vidim ze SMS odisla 16:45 a bike bol zaplateny a prevzaty 17:06, takze to by mi sedelo na to, ze ho zacali chystat az po Tvojom prichode a dali ho dokopy na pockanie. Nicmenej to neospravedlnuje to, ze nebol 100% nastaveny, takze za to sa ospravedlnujeme a servisaci dostali spatnu vazbu.

Je pravda, ze expedujeme vyrazne viac bicyklov ako pred rokom takze je hlavne okolo peknych vikendov servis velmi vytazeny v tejto casti sezony. Skuseni servisaci nerastu na stromoch a je ich malo, preto si musime zaskolovat a vychovavat mechanikov sami. Kvalitnych ludi si drzime aj za cenu vyssich nakladov a kvalitnych ludi najimame aj za cenu vyssich nakladov, tam nie je o com.

Servis vidlic a tlmicov sa robi u nas len zakladny, tie komplexnejsie veci sa posielaju servisnemu partnerovi, ktory sa na to specializuje.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up