pár fotiek,diagnostikou zmeraná synchronizácia vačkovej a klukovej hriadele(skupina 004,štvrté okno) pri motoroch TDI PD od VW grup. je ideálny stav 0 stupňov pri volnobehu,môže skákať +/- 0,6 stupňa , foto č.1 a 2 ( je povolená odchýlka +/- až 3 stupne,ale ak je viac ako 1 stupeň,má to neblahý vplyv na spotrebu,výkon a štartovanie)

diagnostikou sa dajú zmerať aj odchýlky v dĺžke vstreku(skupina 013) v poriadku je hodnota do +/- 1 mg/vstrek (ale platí,že čím nižšie číslo,tým lepšie) na foto č.3 je vidno,že 3. valec dostáva o 0,38 mg/vstrek viac,1. valec o 0,52 mg/vstrek menej,valce 2 a 4 majú parametre velmi dobré

ak sú rozvody nastavené presne,spotreba paliva na volnobehu,pri zohratom motore a vypnutých všetkých spotrebičoch je 0,6 l nafty za hodinu (foto č.4) v lete môže spotreba klesnúť na 0,5 l/hod

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up