Spanie v aute a moje auta?

Xsara Picasso - caluneny a makky kufor, uplne rovna a taktiez z vyroby molitanom podlozena podlaha. Na 180cm kratka cast na spanie po vybrati druheho radu. Riesil som podlozenim podlahy za prednymi sedadlami a sli tam nohy. Na spanie pohodlicko kedykolvek a bez pridavneho vybavenia. Sedacky druhej rady som len prelozil dopredu - 2 minuty roboty.
Octa combi 2 generacie - demontovane hlavove opierky, vyklopene sedaky - 3 minuty roboty a mozes chrapat.

Postup: na dno kufra narezat hranolky 4x5 cm, 2 kusy na seba. Cez to 16mm OSB dosku vyrezanu podla tvaru kufra. Olepit kancelarskym kobercom z vypredaja.
Celkove naklady do 15 eur. Je to urobene z 3 kusov aby sa to dalo rozlozit a skladovat v kufri pri minimalnom zabere volneho miesta. Resp. som to nakoniec vozil takto natrvalo a priestor pod drevenou podlahou vyuzival na ukrytie harampadia a povinnej vybavy. Dno kufra bolo tych 11cm vyssie, ale aspon bol zarovno s hranou nakladacieho priestoru a octa ma kufor velky aj tak dostatocne. Kedze to nie je calunene, tak sa zide karimatka, deka alebo nieco na spodok, kto ma citlivejsie kosti na tvrde spanie.



Sharan a jeho klony su na spanie bezproblemove.
Az chces 4x4, tak outlander III generacie ma po zlozeni zadneho radu uplne rovnu podlahu. Ja mam druhu generaciu a tam to nie je optimalne, chce to zlozitejsie upravy alebo menej narocneho zakaznika. Ale vyspat sa da v kufri tiez.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár.

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up