Tiež sa bohužiaľ pridávam k nespokojným zákazníkom Canyonu a to nie je prvý Canyon u nás doma. Neuveriteľne ako dokáže radosť vystriedať sklamanie behom chvíle po vybalení bicykla z krabice. Oškretý rám na viacerých miestach, chýbajúce veci, nakrivo zmontovaný kokpit...už som kontaktoval Canyon, som zvedavý ako sa k tomu postavia.
Mal som sto chutí hneď to hodiť naspäť do krabice a poslať späť. Vyzerá to horšie ako nejaký bajk z outletu

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

nechapem naco riesite canyon ked viete aky problem s tym je... daleko vacsie percento ako ine konkurencne znacky...

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Ja by som to dal reklamovat

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

no tak toto je ozaj zlé...ako sa poznám mna by to dalo riadne do červeného poľa...a to som koncom augusta važne uvažoval o novom Luxe od nich...ešteže som sa na poslednu chviľu rozhodol inak...

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

to mne prišiel bike v úplnom poriadku, ale (že vraj pevná prepravná) krabica za ktorú si vlastne zaplatím 35€ prišla deravá na dvoch miestach. Na jednom mieste trčala cez dieru brzdová páka a na druhom mieste kukala cez dieru noha vidlice. Ako dosť sklamanie hneď po prevzatí. Tie reklamné slogany na krabici ma len viac nasrali. Že "Made with passion" Skôr by na krabici malo byť "Buy me and fuck of" Som chvíľu rozmýšľal, či to vôbec od kuriera prevziať. Myslím si, že tie krabice sú slabé a potrebovali by vytuniť. Ale teda tvoj bike nie je problém slabej krabice. Nechápem tú drzosť, že to niekto pošle zákazníkovi.

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up